Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hubro Therapeutics

@Oxion, på denne tråden kan du lese deg litt opp om Hubro Therapeutics.

Svaret på ditt spørsmål om denne pt kan kjøpes aksjer i Hubro Therapeutics er nok nei, for den er ikke notert noe sted, ennå. Men leser du gjennom denne tråden får du et greit bilde av ståa og veien fremover, og jeg vil gjette på at det kommer muligheter til neste år, når trolig neste trinn settes i gang, og da er det jo greit å være litt forberedt slik at man har kunnskap om caset, og vet om det er verdt å forfølge det.

11 Likes

Snøffelen. Jeg har vært i kontakt med ledelsen i hubro for 4-5 mnd siden.
og jeg vil bli kontaktet ved neste fase.
Som de også sier blir neste år…
Lurte bare siden den ble diskutert.
Er ikke mange som er inne der nå.
Er du?
Enig i at denne er meget spennende.

7 Likes

Hubro Therapeutics i dagens episode av Radium

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-142

8 Likes

Særdeles interessant selskap, hvor jeg var så heldig å komme med som investor i siste emisjon.

De har foreløbig valgt den korte vei til “markedet” proof of concept og så salg til partner. Jeg er meget positiv på denne strategi, da ROI kommer mye raskare enn normalt.
Vigtig for meg er også en meget solid ledelse og team. Dette er afgørend for succes.

Håper på å øke ved neste emisjon.

14 Likes

Hvor mye måtte du inn med da? Har hatt lyst til å komme tidlig inn her, men vanskelig?

3 Likes

Vil ikke afsløre hvor meget jeg er inde med, men skriv til selskapet så kommer du sikkert på listen til neste emisjon.
Men jeg regner med at de sætter et minimum beløb. Så må man jo se om man er til det.

7 Likes

Ofte har jeg jo sett at selskaper setter 100K Euro og det er mer enn jeg satser på ett kort.

2 Likes

Gøy å høre at det går jevnt og trutt fremover, og etter plan i Hubro.

Og at planen er å sette i gang fase 1 på friske frivillige på grunnlag av emisjon nummer 2 tidlig 1H2021, og klinisk fase 2 på pasienter etter emisjon nummer 3, i det som da vil gi det klinisk grunnlag for partnering.

Virker som emisjon 3 vil være inngangsmuligheten for “massene”. Og skulle jeg gjette , for det ble selvsagt ikke guidet noen konkrete tidslinjer på det, så vil fase 1 kanskje ligne på det PCI gjorde med sin fimaVACC på friske frivillige, både i pris og tid? Slik at emisjon 3 kommer i 2022 en gang?

Høres smart ut å kjøre fase 1 på friske frivillige, både for å få fortgang i prosessen, holde kostnadene nede, og ikke minst få karakterisert vaksinekonseptet best mulig slik at man treffer med indikasjon og utforming av fase 2. Det er jo emisjon nummer 3 som er inngang og grunnlag for fase 2 og som skal kunne gi den merverdien til de som blir med fra trinn 3, og da er det jo viktig at man treffer klokkerent her.

Selvsagt tidlig med kommersiell interesse, men synes det er spennende at det tydeligvis er faglig interesse; fra tidslinje 10:20:

“Vi har faktisk allerede vært i kontakt med en key opinion leader som faktisk også har vært principal investigator i en KEYNOTE-studie, og var meget interessert i å vurdere muligheten for profylaktisk vaksinering av lynch syndrom pasienter.”

KEYNOTE er jo studie-navnet på alle Keytruda-studiene, og lynch syndrom er jo nedslagsfeltet for disse MSI-targetene.

13 Likes

Eriksen sa at de forventer at fase 1 vil gå raskt, ca 6 mnd. Så oppstart fase 2 tidlig i 2022 kan være innen rekkevidde om alt går etter planen.

Ellers fin gjenomgang, Snøffelen

Kan legge til at Hubro per idag kun er priset til 50 millioner kroner.

Prisingen skal antakelig betydelig opp neste gang det hentes penger, men selv da vil jeg anta man kan gjøre en god deal om man blir med, for sammenliknbare selskaper, feks Zelluna og Oncoinvent prises til hhv ca 400 mill kroner og 900 mill kroner. Disse er hhv i preklinisk fase og akkurat kommet i klinikk.

6 Likes

Av ren nyskjerrighet. Siden selskapet ikke er notert noen plass, hvor ser du markedsverdi på 50mill?

1 Like

Det er informasjon som er gitt oss eksisterende aksjonærer og er ikke søkbart noe sted såvidt jeg vet.

1 Like

Ta kontakt med selskapet eller din megler. Det ordner seg alltid :slight_smile:

2 Likes

Alltids greit å minne om Hubro Therapeutics når det går bra med Ultimovacs, og referer meg selv fra 27. mai i år. Og denne tråden er foreløpig ganske ryddig for de som ønsker å lese seg litt opp slik at man har caset klart for seg.

8 Likes

Tok kontakt med selskapet, og står nå på liste som potensiell ny investor ved neste emisjon. Håper på muligheter for å gevinstsikre i PCIB innen den tid :ok_hand:t2:

2 Likes

Har gjort et forsøk sette meg inn i Hubro. Det er ikke akkurat veldig mye detaljer på hjemmesiden.
Ultimovacs følger jeg ikke - det burde jeg kanskje ha gjort sett i lys av gårdagens melding som virker å komme overraskende på markedet.

Men hvis begge selskaper har utspring i samme ide hva blir da hovedforskjellen på det Ultimovacs skal få til og det Hubro skal å få til?

2 Likes

Hvis du starter på toppen av denne tråden, det er ikke så mange innlegg her ennå, så har jeg laget en transcript av de viktigste punktene fra en Radium Podcast, hvor mye av det du spør om vil bli besvart

3 Likes

Bra du holder denne varm. Virker som et veldig spennende selskap. Skulle gjerne hatt et lodd her, men så lenge selskapet ikke finnes på børs eller på unotert, blir dessverre inngangsbarriæren litt for høy for min del. Som du har nevnt tidligere går det nok en stund til før mindre investorer får mulighet til å kjøpe seg inn. Da har nok noe av oppsiden allerede blitt tatt ut, men samtidig vil risikoen være mindre. Dermed kan dette godt være en god kjøpskandidat når den tid kommer.

1 Like

I siste podcast fikk jeg på slutten inntrykket av at 100K Euro er innsteget i neste emi, men har bedt om å bli kontaktet uansett. 10K Euro hadde vært litt mer etter min stil.

9 Likes

Det er target antigenet(ene) som er den fundamentale forskjellen og ikke den generelle ideen om å benytte peptider som kreftvaksiner.

7 Likes

Takk for at du bidrar på forumet.

Har dere funnet en produksjonsmåte for vaksinen som muliggjør produksjon i større skala og som gir en rimelig måte å scale opp i takt med behov?

Hvilken adjuvans vil dere benytte? Kunne TET-teknologien til Ultimovacs vært noe å lisensiere inn for å skape et enkelt produkt å administrere hvis de viser god safety i deres fase 1-forsøk? (Må presisere at jeg er aksjonær i Ultimovacs og at jeg ikke ber deg kommentere pågående forhandlinger, men kun hvordan Hubro Therapeutics ser på saken og muligheten)

Hvis dere ikke har tenkt på saken før nå og nettopp fikk en lysende idè, så kan du kontakte meg på PM for å ansette meg som konsulent. :slight_smile:

1 Like