Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hubro Therapeutics

Produksjon av FMPV-1 i kommersiell skala er ikke ansett som problematisk.
I første rekke vil vi bruke GM-CSF som adjuvans siden vi vet dette virker bra.
Når det immunologiske potensialet til vaksinen (les peptidantigenet) er kartlagt i det planlagte fase I/II programmet vil vi ta stilling til valg av adjuvans for kommersiell utvikling. Alle dører holdes åpne inntil da. Vi har god oversikt over gamle og nye vaksinasjonsteknologier og adjuvanser.

11 Likes

Gratulerer til Hubro som klinker til med bevilgning på 16 millioner kroner fra forskningrådet i dag!

Litt av en milepæl for selskapet!

16 Likes

Du verden! Det var skikkelig bra nyheter. Hubro på kartet, og teknologien som brukes i Ultimovacs, Targovax og Hubro, og utviklet i Hydro begynner å få skikkelig fasong på hvordan den skal brukes.

9 Likes

Har det vært pratet om når/om Hubro går på børs?

4 Likes
7 Likes

Selskapet har fått nominasjonen opp på siden sin, og man kan gå inn å stemme på det innen 26 april. Så det oppfordres det til å gjøre :slight_smile:

6 Likes

Hubro har fått min stemme nå, og slutter meg selvsagt til @Gautosaur sin oppfordring.
Spennende selskap som fortjener oppmerksomheten.

5 Likes

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-172

9 Likes

Trekker tilbake dette etter å ha hørt på nytt.

1 Like

Interessant podcast med Hubro.

Synes at de har en klar visjon om hvor de vil hen, men også en klar plan, som selvsagt har basis i alt man har lært og erfart mye blant annet fra selskaper med lignende teknologi som Targovax og Ultimovacs.

Bet meg merke i at det ble sagt at interessen for Lynch syndrom er stor i akademika og ved de kliniske institusjonene, og det hørtes ut for meg som at rekruttering til studier trolig vil gå smoothere enn for mange andre selskaper.

Likte også det som ble sagt om logistikk; produktet kan frysetørkes og oppbevares i flere år på romtemperatur. Det betyr helt sikkert liten risiko og små bekymringer på CMC-biten (Chemistry , Manufacturing and Control) Jeg forstod det slik at det pt hadde kontroll her.

Også spennende med den profylaktiske tilnærmingen, og Lynch syndrom, ut fra linken under ser det for meg at dette er interessant for flere store kreft-indikasjoner enn CRC (Colorectal Cancer), mtp betydlig økt kreftrisiko.

Skal følge med her.

21 Likes

Fikk e-mail fra Jon Amund Eriksen i Hubro hvor han på spørsmål svarer at “minstebeløpet for nye investorer er satt til 50.000 euro i kommende emisjon.”

4 Likes

@InVivo Bionics og der. Har du sett! :laughing:

Om forladels om dette er et gjentatt spørsmål, men når skal emi finne sted? Veldig spennende selskap.

2 Likes

Tror ikke det er sagt noe eksakt annet enn at de vil forsøke å få emisjonen i havn nå i løpet av 2. kvartal.
Ellers tro jeg kr 50.000 euro er litt mye for å gå inn i en såpass tidlig fase for de fleste private småinvestorer.

3 Likes

Dette skrev jeg i januar 2020, som en kommentar til Radium Podcast episode 92 på Hubro Therapeutics.

Med kvelden i går sin lovende nyhet fra Ultimovacs betyr ikke bare det at Ultimovacs har bedret sin sjanser for å lykkes, det styrker rasjonalet for Hubro Therapeutics også.

16 Likes

Jo ser den, men investeringsmessig vil det vel være mest naturlig å gå for i Ultimovacs i første omgang?
Vet at du for et par år siden analyserte Ultimovacs positivt. Har du kjøpt deg inn eller vurderer fortsatt på inngang? Eventuelt er det aktuelt å gå inn i Hubro på et allerede nå på et relativt tidlig stadie?

1 Like

Investor6, jeg har lenge vært positiv til Ultimovacs, og grunnen til at jeg ikke har noen aksjer der er at jeg rett og slett ikke har hatt penger til å gå inn med noen meningsfylte summer, men jeg har gladelig hatt den som min favoritt, og anbefalt den til venner, og her på TI.
Synes dataene er svært spennende. Og enda et lite tanke-eksperiment:
Hva om immunoterapi kaplan meier kurven faktisk skifter opp 15-20 prosentpoeng.?
Da flater den ut med god margin over 50% percentilen, og man når “aldri” mOS (dagens beste immunoterapi “flater ut” på 40-45%).

Det vil bli lagt merke til!, og vi vil vel om en 15 mnds tid, til neste høst, ha innsikt i om det kan skje mtp hvordan det går med disse 20 pasientene.

For øvrig består de selskapene jeg faktisk har aksjer i av Photocure og PCIB, som jeg har hatt en god stund, med hyggelige snitt inngang, også i PCIB, selv med dagens kurser. Har fortsatt ståltro på disse. De er min største investments.

De 2 andre selskapene jeg har er Xbrane, som jeg kjøpte noe av i august i fjor på 75 SEK, og faktisk i Hubro Therapeutics hvor jeg var heldig å få mulighet til å bli med for litt over et år siden. Jeg har også en plassering i et “privat fond”, men interessante biotechs. Men det er litt off limit, off topic og noe jeg ikke kommer til å diskutere her på TI.

Jeg har hatt og har god tålmodighet i alle disse casene, som jeg har en sterk tro på.

Det som er spennende med Ultimovacs og siste tids data er jo at de har 4 stk fase 2 studier med potensiale til å bli pivotale studier. Med de sterke dataene som kom for et par dager siden så er jo den muligheten mye sterkere. Og da vil jeg jeg si man får ganske så mye bang for the bucks, forsiktig sagt.

Når det gjelder Hubro Therapeutics så er jeg ganske tydelig på, og enig med det Jonas Einarsson uttalte i Radium podcast; “Så skjebnen til Hubro faller mye sammen med hvordan det går med Ultimovacs”.
Og nå går det jo bra med Ultimovacs. Og som alle vet er Hubro tuftet på lik teknologi, dvs teknologi startet på i Hydro på 80-tallet som har gitt selskapene Targovax, Ultimovacs og til slutt Hubro. Hubro har hatt den klare fordelen at de kan bruke alt som er gjort riktig og galt, alt som er lært gjennom mange år i Targovax og Ultimovacs til å ta gode strategiske beslutninger.

Sånn sett er Hubro også et selskap jeg vil anbefale å være i (jeg har nå i alle fall puttet some of my money where my mouth is).

Problemet for en del er kanskje at minstesummen i muligheten for å bli med i denne emisjonsrunde er satt til 50 000€, og hvis det er alle pengene man har til biotekinvesteringer så blir jo beslutningsgrunnlaget noe annerledes enn om man man flere hundretusen, eller millioner euro å sjonglere med.

Tror både Ultimovacs og Hubro er gode investeringer.

29 Likes

Skal vi lage Hubro Invest der man kan gå inn med 10 K€ og sammen kjøpe for 50 K€ eller mer?

6 Likes

Det kan det bli mye skatterot av. Har erfaring med lav timesbetaling for korrespondanse om skatt.

Klippet ut av Snoeffelens innlegg over her.

“Og som alle vet er Hubro tuftet på lik teknologi, dvs teknologi startet på i Hydro på 80-tallet som har gitt selskapene Targovax, Ultimovacs og til slutt Hubro”

Noen som vet forskjellene på teknologiene til disse 3 selskapene?

Prøver å forstå kursnivået til targovax .

1 Like