Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hubro Therapeutics

Blir denne bro-finansieringen åpen for eksterne aksjonærer? Og vet du på hvilke kurser de har hatt emisjoner tidligere?

Siste emisjon ble satt på kr 96,7.
Bro-finansieringen blir ikke åpnet for andre enn eksisterende aksjonærer. Den vil bli konvertert ved neste emisjon.

6 Likes

Hubro Therapeutics is pleased to announce that Mr. Geir Hetland will take on the position as CFO of the company effective from early 2023. Mr. Hetland transits from position as CFO at Thermo Fisher Scientific (previously Dynal Biotech) in Norway. Mr. Hetland brings an extensive background from the biotechnology industry in the EU and US. Mr. Hetland has previously held positions as CFO of AstraZeneca and has broad experience including finance, budget planning, marketing operations, integration and strategic planning. Mr. Hetland will join the company’s executive leadership group.

Så så gutter. Ingen gidder å trykke på en link, men alle gidder å lese det de får trykket inn i øynene. :blush:

3 Likes

Ville du investert i Hubro nå dersom du kunne?

  • Ja
  • Kanskje
  • Nei, ikke interessert
  • Nei, eier nok aksjer i selskapet

0 stemmegivere

Svart kanskje, heller mot ja.

1 Like

Her kommer det emisjon, sannsynligvis til sommeren. Sist var minstetegning 500k, så det er en terskel for å bli med.

Det hadde vært desto mer spennende om Hubro brukte aksjonærlistene til @pdx for å holde traderne utenfor emisjon. Være seg Ola Dunk som snur aksjer for 10k om dagen for en femhundrelapp eller Spetalen/treskoene som skal ut i det aksjene er mottatt…!

Dette sitatet altså…

5 Likes

Da har DnB og abgsc så smått startet å kartlegge interessenter i neste emisjon. Jeg har vekslet et par e-poster med abgsc. Utdrag fra dialogen:

Hei,

Ja – bankene (DNB og ABGSC) samler sammen individuelle forespørsler og koordinerer med selskapet etter at vi har fått tegnet de større beløpene. Så svaret er ja – send gjerne til meg, men det vil bli håndtert uavhengig av hvem som mottar dem.

Hei igjen,

Vi har ikke besluttet prising eller minimumstegning p.t., men kom gjerne med hvor mye du ønsker å tegne for (pro-rata) så fører vi det opp i boken.

Interesserte kan ta kontakt her:

betina.swanstrom@abgsc.no

2 Likes

Kan du ikke hinte til at svært mange avventer Ulti-data (om de har noen måneder å avse) :wink:

Med ØKA i styret så trur eg at Hubro har tenkt tanken :stuck_out_tongue_closed_eyes: Mulig de timer det, men mulig Hubro trenger penger før

1 Like

Hubro har runway fram mot sommeren. Det betyr at de definitivt ikke går over sommeren.

Ønsker jo for egen del at U drøyer lengst mulig. Om de klarer å vente til juni uten at U har meldt får jeg vurdere en knekk i kredittkortet.

1 Like

Merket meg dette avsnittet

Med tanke på at det sannsynligvis er LS CancerDiag Hubro er i het forelskelse med

Og dette avsnittet

Blir ikke overrasket om vi ser disse på deltakerlista til emisjonen.

3 Likes

Vi har med oss CEO Jon Amund Eriksen og CFO Geir Hetland fra Hubro Therapeutics. De har tatt noen sjumilssteg siden de sist var med oss i podkasten, og skal nå over i fase II studier av sitt hovedprodukt.

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-273

7 Likes

Er det noen som kjenner til om det er noe 2-håndsomsetning i Hubro, og eventuelt hvilke meglere/meglerhus som omsetter aksjen?

Noen som har tenkt å delta i emisjonen?

Er det kommet ut informasjon om emisjonen? Når bli den og hva er tegningskurs?

Det var planen/ønsket. Men en viss NIPU-melding og håndteringen av denne slo beina under den.

Kursen er satt til 38.68, fristen er 26.07.