Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hunter Group (HUNT)

Jeg misset inngangen på 4.20. Satser på ny mulighet når vi har hatt en liten pullback, men som du sier, så lenge ratene er som de er så er jeg usikker på hvor stor denne blir.

Det blir lite / ingen pullback som dette markedet går.

2 Likes

Eg var vert uten hunt i lang tid, men følgt den tett i påvente av oppgang etterhvert som tiden for levering av skip nærmet seg, eg gikk glipp av den første 50 øribgen opp fra 4, men kjøpte igår rundt 4,5.
Tror hunt kan være en aksje som går en del fremover, det vil også være stadige triggere med levering av nye skip, å dersom ratene holdes i nærheten av dagens, så jammen er det artig å leke med regnearket med rater og antall skip

Ser den @Kronn. Jeg kommer nok til å vente til RSI i allefall roer seg litt. Er ganske overkjøpt nå, men en aksje med moment kan være overkjøpt lenge så ikke enkelt å finne best inngang. Grei inngang på 4.50 da :+1:

1 Like

Hvis du får det, Gratulerer.
Ratene for vccl er opp 300% (120ws)siden slutten av september, og nå er første båten på vannet med 85 000 us$ dagen for Hunter.
Lykke til👍

4 Likes

1 Like

Handles bra og høyt, femmeren etter lunsj ?
Tipper hunt stiger 2-3prosent om dagen fremover, såg det var nye target på fro idag, kommer vel fort nytt og høyere også her etter vert ?

2 Likes

ding ding

Igrun ganske svak salgsside opp til 6, selv om det self endrer seg etterhvert

Håper vi ser 10kr i år. Hva tenker folk om NAT ? Kan man kjøpe den via Vanlig Aksjekonto i DNB ? ( Fant ingen tråd om NAT) her på forumet.

120 000 us per dag, er nå passert👌

2 Likes

Kan ikke ha den på ASK, men jeg har i hvert fall NAT på aksje og fondskonto i Nordnet

ADS går heller ikke på ASK, har den på vanlig konto.

Hvorfor ikke ADS? Kypros er vel EØS.

Vet ikke, kan det være fordi den er på Merkur? Den gikk ihvertfall ikke inn på ASK, måtte ta den inn på en vanlig konto.

Det er fordi det er Merkur som er markedsplass

Man kan benytte investeringskonto zero hos Nordnet for denne type aksjer…

1 Like

3 Likes

Sliter litt her, vet om Tyrkia, delvis Oslo Børs, 15,45…
Gevinst sikring??
Ratene er 142,5 ws-130ws, markant oppgang, er det noe(sikkert)jeg ikke har fått med meg??

Noen👍

Det kan nok være noe gevinstsikring. Det som er sikkert er at Hunter og OET har veldig mye å gå på om dette holder stand.

1 Like