Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hunter Group (HUNT)

Gir en estimert NAV på Hunter på 6,10-6.20 ish.

Edit: Forøvrig ikke en eneste grunn til at Hunter skal handles under 5.5…

4 Likes

Jeg forstår ikke hvem som selger ned under 4.80. Gir ingen mening all den tid ratene er opp, HUNT får levering av skip 3 snart og de andre to er på oppdrag allerede. What gives liksom?

1 Like

Hunter er kanskje den aksjen som er mest “ASK-vennlig”, og noen av disse går lei?

2 Likes

De samme folkene som solgte til 3,06,- 15 August. Typisk at papirer som går bra, tiltrekker seg en del kortsiktige spekulanter. Er vell de som vaskes ut nå. :smirk: Denne kommer.

La oss ha litt mindre daglig kurs-frustasjon og mer fundamentalt fokus :ok_hand:

3 Likes

Sterk økning på Nav

5 Likes

Noen som vet om den berømte asp som herjer Funcom er inne her i hunter…???

Ser i allefall meget bra ut teknisk nå, liker når det er harmoni mellom formasjon og stochastics RSI.

Håper for guds skyld kontraktene opp mot SFL er gjort skikkelig. Ser OET og OCY starter drakampen om 4 VLCCer nå. Blir kamp om disse båtene fremover.

1 Like

Info om dette?

Børsmelding fra OCY idag tidlig.

Takk! Det gikk meg hus forbi. Det ble nevnt et sted at avtalene med SFL ble skrevet raskt, men vi får håpe at Fredly har kontroll på dette.

Jeg er forholdsvis trygg på det… Men litt typisk risiko man (jeg) ikke har tenkt over.

Som folk skriver. Fredly har nok aldri tenkt noe annet enn å selge unna når prisen blir god. Er nødt til å ha kontroll på dette. Og avtalen med SFL gjelder vel foreløpig kun 3 av 7 skip?

1 Like

Ja, de første tre. AF har nok dette under kontroll :slight_smile:

Hva er bekymringen her?

Fra Q3-rapporten til OCY:

“Ocean Yield has received notice from subsidiaries of Okeanis Eco Tankers chartering four VLCCs on long-term bareboat charter, that they exercise options to purchase the vessels back from Ocean Yield at 103% of the out- standing under the lease, plus costs and losses. Ocean Yield disputes their right to exercise such options. The matter may be referred to arbitration.”

Artig artikkel på TW

2 Likes

Kunne du sendt hele? Pluss-sak

Høres veldig ambisiøst ut. De som eier Hunter kommer til å doble pengene sine og litt til om ratene holder seg over $100K over en lengre periode.

1 Like

Kan du spesifiser lengre periode? Takk for gode kommentarer her