En fersk aksjonærliste for HUNT er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Tar en god stund før ratene påvirker NAV. Dette fallet er helt sesongmessig, selv om Corona viruset har hjulpet på veg ned. Først må spot ratene ned, deretter 1yr tc, og 3, 5 osvosv. Tenker vi kommer til å få en opptur i ratene igjen rundt april/mai, og selvfølgelig mot vinteren igjen. Snittratene gjennom året kommer til å være gode, med mindre Corona plutselig ekspanderer seg noe voldsomt, men foreløpig er ikke skaden så stor at Hunt trenger å være bekymret med sine nye scrubber + eco skip.
Enig i analysen din, men bør nevnes at vi fikk brudd under 200SMA på 4,20.
Jeg frykter forsinkelser på leveringene av de 4 siste båtene.
Mange verft, fabrikker og havner som er stengt ned nå, med risiko for at enda mer stenges ned.
Har har tidligere hatt nesten 2,1 millioner aksjer.
Tror han sitter på 2 mill igjen nå, listen viser fra onsdag og kjos startet å hause på fredag. Vi får se neste mandag.
Hva var årsaken til at kursen var under 3,5,- i august 2019?
0 båter og 0 inntekter? Retorisk spørsmål?
Lastet litt i dag! Ser bunnen nå
Limer inn Twitter svaret mitt her for ordens skyld:
Er bare 24 registrerte tilfeller i Sør Korea. Daewoo verftet der Hunt har sine bestillinger, er etter det jeg har fått med meg, helt oppe å går. Så foreløpig er der ingenting som tyder på utsatt levering!
Ja, så dette. Betryggende på kort sikt:)
Hørte denne igjen i dag anbefales om tank
Ja, tror du vi kan være vitne til at det snur i dag på disse volum? Meget positivt at det kan se ut som et brudd opp i dag.
Tydelig mostand rundt 4,8-4,9kr (ref volumet som har ligget feil posisjonert)
Tipper vi blåser opp til 6kr igjen når corona støvet har lagt seg. Tipper innen Q4!
Hvorfor det?
Fordi du eier aksjen?