Husk også på at det er gratis å overføre penger fra Coinbase til deres egen børs, GDAX. Og ved å plassere limit ordre på GDAX så unngår du fees, sier folk. Jeg måtte betale fees på limit order men det var 5x lavere enn hva du betaler hvis du bruker <Coinbase til å handle med. Handler du f.eks med kredittkort slik @VargVemund bl.a. har gjort, betaler du visstnok opp mot 4% fees…!
Binance. Eneste negative med dem er at de ikke har FIAT gateway.
Ser ikke ut til at jeg får registrert meg med førerkort på Coinbase, må jeg bruke pass da? Og førerkort på GDAX?
Edit: ser ut til at heg begynner å få oversikt. Men å gi fra seg fullt personnummer i øst og vest er spooky!
Last ned Coinbase appen og bruk kamera på mobilen når appen spør om førerkort. Fungerte for meg
Har gitt fra meg litt mer info enn hva jeg er komfortabel med selv men satte foten ned hos Bitfinex.
Det er det jeg har gjort men står noe med pending, gjorde det tre ganger i går…
Dette er status @Nocturne :
Noen som vet hvor lang tid det skal ta for en overføring av BTC fra GDAX til Binance? Kjenner jeg blir litt nervøs når jeg overfører uten å ha noe kontroll på ting. Står hos binance at overføringen skal igjennom to “network confirmations” men det sier meg ingenting. Har gått noen minutter nå, men fremdeles ingen ny saldo på binance.
Bruker utelukkende Bitfinex.
Den dagen jeg skal ta ut penger overfører jeg crypto og selger og tar ut på den børsen hvor dette er enklest.
Fant ut av det på hjelpesidene til binance. Man kan finne Transaksjons-id’en/hash’en til overføringen på GDAX, lime denne inn i søkefeltet på btc.com, så får man opp statusen på overføringen…
Hei,
Jeg bruker CoinBase for å kjøpe BitCoin, for så å overføre til Binance, hvor man får kjøpt det meste av krypto… Der får man kjøpt de billige (og mest spennende spør du meg).
Coinbase: https://www.coinbase.com/
Binance (med referral) https://www.binance.com/?ref=19519079
Hvilke er mest spennende, mrt1? Syns det er en jungel der ute…og er relativt fersk…ikke så lett.
Hei,
Jeg har for tiden investert i følgende:
-ost
-poe
-tnt
Disse er billige (og selvsagt litt risikable), men det er jo halve moroa…
Flere her som er ytterst frustrert over den flere dager lange nedetiden til Kraken. Flere gode kjøpsmuligheter i går som rett og slett ikke er mulig å gjennomføre : (
…
Jeg hadde akkurat det samme problemet. Det løste seg når jeg logget inn og oppdaterte addressen og fødselsdatoen i profilen min før jeg sendte en ny forespørsel.
Lykke til
Får man handlet de fleste coins på GDAX? Eller er det bedre med feks Binance?
Cobinhood blir min foretrukne i fremtiden når bugs og slik er fikset! Zero fee på trading og forsikrede coins når de står på exchange
Gdax har bare:
BTC
LTC
BCH
ETH
Binance er Åpen
Hvor lang tid tar normalt en SEPA transfer? Sendte penger i natt til Coinbase.