2-5 business days står det. Tok tre dager første gangen, og andre gangen gikk det på halvannen dag. Fra Dnb.
Brukte ca 12 timer med sparebank 1
Sendte med Sparebank 1 kl.03.00 i natt
Så da er det vel fremme snart…
Du kan nok anse de pengene som tapt nå .
For meg tok det litt lenger tid første gangen jeg overførte. Kan hende du må vente et par dager. Får håpe du rekker det før kursene spretter opp igjen!
Brukte over natten med skandiabanken.
Er ikke første gang jeg overfører Hadde en trial run med et mindre beløp som @Duogdu .
Neste gang skal jeg bruke Sbanken ja @Moonman - ser at de har trukket nesten 350 kr (!) av beløpet i fees? Wtf?! Trodde SEPA var gratis (tilnærmet).
Mener Sbanken var noen få tiere.
Jeg har fått opprettet Coinbase, GDAX og MEW. Satt inn fiat på Coinbase, overført til GDAX, kjøpt ca 1/20 Eth, gjenstår å føre over til Wallet, føre Fiat over til bank osv.
Er jo fattbart, men mye styr! Usikker på om det blir så mye mer enn Parsec tokens og XBT med meg…
Jeg betalte bare 20 kr i omkostninger med skandiabanken. Det er innenfor EU og EØS, øvrige utenlandsbetalinger 50 kr.
Edit: Sbanken heter det vel nå ja
Tipper du har valgt hasteoverføring. Hos gjensidige er “vanlig” overføring 30kr og hasteoverføring 350kr.
Jeg mener bevisst at jeg ikke trykket på hasteoverføring (selv om det haster litt ) men får sjekke det når VISA verifiserer transaksjonen. Har ikke tenkt over det før men det tar jo ofte 2-3 virkedager før transaksjoner er verifisert med kort. Det er jo ikke så mye bedre enn Bitcoin…
Hvorfor bruker dere ikke Bitmynt.no (Sturle) til å ta ut til Fiat? Funket flott, også etter rettsaken
Hva bruker folk flest til overføring av gevinst til bank? Er det bare coinbase som duger? Eller er det noen exchanges man kan gjøre det på?
Har lest noen plasser (reddit) at mange har mistet pengene sine etter overførsel og aldri noe til de igjen…
Hei…Jeg har en prøve greie på KuCoin der eg sitter med noen OMG som eg prøver å lende ut. Ser visst jeg legger dem ut manuelt so får dei korte arbeids oppdrag og er som regel tilbake etter noen timer. Visst jeg setter dem i Auto Lending so skjer det ingen ting. Er det noen som har noe erfaring med dette. ? Og kan forklare hva er best for å få gjengen til å vokse på Lending ?
Hmm nei - men høres ut som jeg har gått glipp av en del potensiell gevinst - det vil si mindre tap stort sett…!
Jeg ville prøvd en annen browser i hvert fall, og om det ikke funker hørt direkte med kundeservice.
Jeg bruker foreløpig bare appen, der virker det greit nokk. Men kanskje jeg får flere alternativer på en annen browser. Dette skal jeg teste ut.
Den enkleste måten å farme yields som jeg vet om via mobil app er Swissborg: https://swissborg.com/
Her kan du sette kryptoen til yield konto for den kryptoen du ønsker (må være på plattformen selvsagt), så mottar du yield en gang i døgnet. Mottatt yield blir automatisk lagt på summen i Yield kontoen, så utbetalingen øker bitte litt hver dag.
De har bank og krypto lisens i Frankrike og Sveits. Så det er veldig enkelt og oversiktlig å overføre fra deres platform til NOK og over til banken din.
Hvis noen ønsker å teste appen har jeg en referral link som gir oss begge noen dollars i krypto:
(Sign up with my referral link and earn free CHSB to kickstart your crypto portfolio with SwissBorg.
https://join.swissborg.com/en/r/kristoL32Q)
Ser att jeg har gjort en stor feil her ved auto Lending. Har reservert mine egne OMG fra å bli utlånt. Slik att jeg ikke har noe å låne ut… Men men men jeg får prøve på nytt.
Har nå prøvd i noen måneder og det virker greit. Men må ikke forlange for høy rente. Visst man har 0.003% som minimum so er dei på lån hele tiden. Visst du går noe høyere so er det Skjeldent att dei blir lånt ut. Men 0.003 % er ok for da vokser det i hvert fall.