Yup, og ledelsen+innsidere kjøpte jo for ca. 15% av emisjonsbeløpet med lockup, så det står ikke på positivitet fra innsiderne, her er det fra det jeg kan se kun kortsiktige emisjonsdeltakere som selger og noen som har blitt sure for emi. Skulle kanskje ønske de fikk emisjons-forklaringen de ga på webcasten bedre ut til aksjonærene. Den var mye bedre enn det vi fikk i børsmeldingen.
“The following primary insiders have subscribed for and will be allocated Offer Shares in the Private Placement: * Gimle Invest AS, a close associate of chairman of the board and CEO Øivind Horpestad has been allocated 1,250,000 Offer Shares ; * Lani Invest AS, a close associate of board member Lars Nilsen has been allocated 875,000 Offer Shares ; * Middelborg Invest AS, a close associate of board member Kristian Lundkvist, have been allocated 600,000 Offer Shares ; * BHM Holding AS, a close associate of Bård Myrstad, COO of Elop, has been allocated 473,657 Offer Shares ; * HKL Holding AS, a close associate of Ho Kwan Leung, CPO Elop, has been allocated 470,683 Offer Shares ; * Nimbustech AS, a close associate of Imran Tamboli, CTO of Elop, has been allocated 190,578 Offer Shares ; * Danoni AS, a close associate of Daniel Kohn, CCO of Elop, has been allocated 115,083 Offer Shares. Members of the Company’s management and board of directors have agreed to a 6 month customary lock-up following the completion of the Private Placement.”
Lenge siden jeg har sett et børsnotert selskap på Euronext Growth hvor innsiderne har mer “skin in the game” selv. Det gir tillit fra min side til at de har alle incentiver parallelt med oss investorer og at de kommer til å gjøre alt for å øke selskapsverdien de neste årene fram til målet om over 1mrd i omsetning i 2025.