Der ja, nå begynner det å skje saker her 
Økte her rundt 1,8
Tok mye for å være meg her nå. På long long kontoen 
Litt obs på bh salg, kan kanksje legge litt press ell så lenge
Dei som kjenner iox, veit jo at den historisk tar noen elleville dager når den først innviterer til dans
Handlet jeg og 
Salgspress her nå, når ikke aksjen helt tok av sånn som ein hadde ventet av gamle iox, så er det vel mitt panikk salg nedover.
Er altså en del mer aksjer når enn fra tidligere kursfester, og det er aksjene fra konverteringen eg er litt spent pp, antar det nyttes mulighet for å lett nå, det har det ikke vert muligheter på tidligere på volum som har vert her
Hold ?
Fikk ikke fulgt med og fikk inn en ordre som ikke var slettet i tillegg . 
Mulig litt av salgspresset var OPEC.
Nå er det avklart 

Nå er jo oljeprisen godt i pluss fra stengetid i går, normalt sett så skal iox aksjen halde festen i gang over flere dager, men nå sitter det noen aksjonærer på topp som bekymrer meg litt.
Tror uansett at iox skal gjøre ny test på kr 2.
Den ene drilling var vel meget nært forestående, er skal det skje mye fremover.
Den lille emien blir neppe noe stort å bry seg med
Investtech:
Omsetningen i Interoil Exploration and Production (IOX)var meget høy. Totalt ble det handlet for cirka 26 millioner kroner i aksjen, noe som er 45 ganger så mye som vanlig dagsomsetning. Interoil Exploration and Production (IOX) endte på 1.72 kroner etter en oppgang på 13.91%. Aksjen har ikke steget mer på en dag siden 8. januar, da den var opp 14.18%. Teknisk ser det også bra ut. Aksjen er trendmessig positiv på mellomlang sikt, har marginalt brutt opp gjennom motstanden ved cirka 1.70 kroner og en videre oppgang indikeres
Da har eg tatt en litt til idag, så for min del er det bare å slippe den opp 🥸
Må kanskje til med en felles dugnad på 1,85 
Brudd der nå!!!
Der ja 
tror denne fort kan gå til 2,5 nå
Ser gjerne det 
God motstand på 2,3 først
Er ikke du glad i dugnad da 
Joda, men liker best dei det ikke er penger innvolvert 🥸
Hva låg wti prisen på gjennom q4 ?