Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

:money_mouth_face: hadde igrunn lyst til å skrive før åpning idag at eg tror på en 50 prosenter idag, men eg turte ikke i det da det er sinnsykt mye, så eg nøyde med å skrive en 10 prosentere, å det ble det.

Iox er den aksjen eg kjenner best, har tradet mest i kroner og over lengst tid, iox er ofte en sell on news aksje, men den har flere ganger glimtet til med flere dagers rally, som vi kjenner fra Funcom, det kan fort komme en tre dagers her nå, 5 kr kommer neste uke, å trolig allerede mandag.

Idag tror ikke bare det er komt trader lenger inn i Iox, eg tror også det er komt smarte penger på bordet, Iox vil bli blandt 2018’s best betalte raketter

1 Like

Skulle kjøpt mere :speak_no_evil:

Satser på flere dagers rally fom mandag :slight_smile:

Passerer vi 5 kr i morgen?

Interoil production report for May 2018

Oslo, 11 June 2018: Below please find average gross operated production in May 2018 and corresponding numbers for April 2018.

| IOX operated | May 2018 |  April 2018 |
|   | Boe/d* | Bopd * | Boe/d* | Bopd** |
| Colombia | 2276 | 1834 |  2159 |  1723 |

* Barrels of oil equivalents per day
** Barrels of oil per day

Please direct any further questions to: [email protected].

***************************

Interoil Exploration and Production ASA is a Norwegian based exploration and production company - listed on the Oslo Stock Exchange - with focus on Latin America. The Company is operator of several production and exploration assets in Colombia. Interoil currently employs approximately 60 people and is headquartered in Oslo.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act.


This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients.
The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein.
Source: Interoil Exploration & Production ASA via Globenewswire

Nyheten er levert av GlobeNewswire.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180611.GlobeNewswire.HUG2198402

Økning i produksjon, ikke feil det, når lokomotivet skal mates med høyeksplosiv kull før dagens reise mot stasjon 5

1 Like

Har du nok aksjer @Kronn eller må du også ha mere :slightly_smiling_face:?

En økning på 300 boed? Økt produksjon og høyere oljepriser fin kombo

Har så eg klarer meg, kjøpte hardt på fredagen :see_no_evil:

Rally

Vanskelig å ha nok aksjer her idag. Sykt med dobling siden fredag. ( nesten da)

1 Like

det varmer i hjertet å se en gevinst på 40%.
humoren er at jeg kjøpte for smulene på kontoen(400kr) da resten står i fun :stuck_out_tongue_winking_eye:

må lære det å la penger stå ledig also…

Sinnsykt! Forventet ikke at det skulle gå så kjapt opp haha

Handel pauset eller?

Edit: RT 5,9

høy 6.15.

Artig reise, det viser viktigheten av en løsning på cor 6, en risiko eg har nevnt over flere år her, endelig er den ta bort

1 Like

Tok penga.

GL videre Gutter

1 Like

Gz Frodoen; kan du kjøpe både ring og vulkan nå? :smiley:

1 Like

Jeg ikke forstå …

1 Like

Trodde du var Ringenes Herre fan pga navnet. Never mind :joy::joy::joy:

2 Likes