Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Denne gangen var du langt bedre enn meg, men eg klarer ikke å se at med siste tids utvikling i lisenskrøllet samt oljepris på stigning, skal kunne klare å dra kursen nedover igjen, samtidig vet vi at Iox er en aksje som fort mister volumene igjen, så ingenting er umulig

Måtte ta litt på dippen idag. Så er ikke helt ute lenger :wink:

1 Like

Volum forsvant i dag. Så for vi se hvordan den holder seg.

Tror det må en trigger til for at den skal løftes

Er litt typisk for aksjen at interessen daler fort etter et par sterke dager, men eg håper at enigheten rundt cor6 skal børe nok til at aksjen stabiliserer seg på ett langt høyere nivå enn det den var menst den låg som en risiko.

1 Like

Spennende kamp mellom de utålmodige og TA-følgere(gap-tetning o.l.) på den ene siden, og “fundamentalister” :slight_smile: på den andre… Jeg er blant de sistnevnte selv om det skal innrømmes at disse har tapt mesteparten av kamper i aksjemarkedet de siste årene(snakker da om smallcaps/tradingaksjer)

2 Likes

Spørs hvor lenge de kan holde kursen nede, får IOX i boks alle triggerne som er i vente så kan jeg ikke se for meg at vi skal være på kr 5 i overskuelig fremtid :stuck_out_tongue:

1 Like

Vimpel Breakout:D flag

3 Likes

Nu kør vi

1 Like

Oljelagrene i USA falt med 4,1 millioner fat forrige uke
3 timer siden · Martin Hagh Høgseth
Oljelagrene i USA falt med 4,1 millioner fat i forrige uke, viser ferske tall fra det amerikanske energidepartementets statistikkavdeling. På forhånd var det ventet et fall på 2,7 millioner fat.
Bensinlagrene falt samtidig med 2,3 millioner fat, på forhånd var det ventet en oppgang på 0,4 millioner fat.
For desilatlagrene ble det også en nedgang på 2,1 millioner fat, også her var det på forhånd ventet en liten oppgang.
Prisen på et fat brentolje hopper rundt 60 cent til 76,44 dollar like etter nyheten kom. Også for den amerikanske lettoljen (WTI) stiger oljeprisen rundt 60 cent til 66,55 dollar fatet.

1 Like

i april fikk vi omvendt HS på brent som hjalp på prisen opp, og ser ut som vi får tilsvarende form nå, hvis den krysser halslinjen
brent2brent

1 Like

Blir spennende!

1 Like

IOX var sterk i avslutningen, tipper opp i morgen.

2 Likes

Hepp hepp

1 Like

Triggeliste:

Innlegg av: rischioso
Ticker: IOX

Det skal ikke mer til enn 1 eneste liten triggermelding så setter vi fart igjen og den kan komme hvilken dag som helst:

(1) Gas Plant

(2) Oppdatering LLA-47

(3) Oppdatering COR-6

(4) Partner

(5) Eierskap

(6) BG Avklaring (Pågående dialog med ANH)

Rischio er en skikkelig kverulant / kranglefant på HO, men dette er jo en triggerliste så kan vel være enig om at kursen står litt stille nå men at den kommer til å ta fart ved neste gode nyhet… selgersiden virker å være svak… Sterkt av den å være på 5-tallet

Mye kjøpere nå.

1 Like

Det merkes.

Vekslingsdato går vel ut idag også? Kanskje en større aktør er på vei inn

Jeg lukter noe bak kulissene