Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Ah, Hærlig, Iox leverer, vertfall kursutvikling :money_mouth_face:

1 Like

Ja koselig å se på

Bilder sier mer enn 1000 ord

1 Like

Ser vi 8-10 kr før juli? :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

For en sexy dobbelbunn

1 Like

Mulig, men da trengs det en trigger tror eg, partner på en god deal, så er vi der

2 Likes

iox

Noen som prøver å skremme

Ryker 6 så tror jeg den går raskt… ny fredagsettermiddagrally?

Edit: der gikk den til 6

Da har eg redusert med ca 50prosent på snitt 6,04.
Sitter nå med en behagelig mengde som blir videre, nå skal eg ut å ta en is, en litt stor en :clap:

2 Likes

Noen spesielt grunn til at du reduserte @Kronn eller satt du med ubehagelig mye?

Føler den har gått nok, før flere triggere blir utløst, i kombinasjon med at eg satt med veldig mangen lodd, nå kan eg sove godt :+1:

1 Like

Ser den! Alltid kjekt å sikre gevinst :slight_smile: Håper du tar deg en ekstra stor is idag.

1 Like

Alt ut på 6,05 GG

2 Likes

Godt timet, skulle self gjort som @Frodoen å solgt alt, men man får lære til neste gang

1 Like

Mandag morran - ned 12 kilokroner

Noen ganger har man flaks :slight_smile:

Ser ut som den skal opp igjen nå, responderer fint på volum.

Olja snudde, mulig den letter trykket i Iox

Er altfor mange fine triggere, så jeg turte ikke å gå ut med hele beholdningen. Sitter med ca. 60%

Interoil Exploration & Production har brutt opp gjennom taket i en fallende trendkanal på mellomlang sikt. Dette indikerer i første omgang svakere falltakt, eller innledningen av en mer horisontal utvikling. Aksjen ga kjøpssignal fra en dobbel-bunn-formasjon ved bruddet opp gjennom motstanden ved 4.10 kroner. Videre oppgang til 6.06 kroner eller mer er signalisert. Aksjen har støtte ved cirka 4.10 kroner og motstand ved cirka 7.00 kroner. Volumtopper og volumbunner korresponderer godt med topper og bunner i kursen. Volumbalansen er også positiv, noe som styrker aksjen. RSI over 70 viser at momentumet i aksjen er sterkt positivt på kort sikt. Investorer har stadig gått opp i pris for å få kjøpt aksjen, noe som indikerer økende optimisme og at kursen skal fortsette opp. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på mellomlang sikt.
Anbefaling: Kjøp

Trodde jeg skulle få på 4,8 idag . Sterkt at den er ned 0,76% med synkende oljepris.

Spennende dag imorgen.