Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

InterOil Exploration and Production (IOX)

Er noe med å kjøpe på feil tidspunkt :scream:

Ble litt history repeating ja. For mange tradere og raske penger i denne. Et par treff på de andre brønnene, så kan vel trenden brytes. Langsiktig eier nå?

Tenker og sitte til neste brønn, men frykter jo litt emisjon på nyheten igår.
Får se litt, merkeleg at ikke Iox aksjen stiger mer på milestone som dette.
Får se Ann litt

Ja, de 8 millionene (?) de hentet i Mars er vel spist opp for lenge siden. Forbauser meg dette, men om man ser trenden fra sist rykk, kan det vel komme en pullback igjen. Spørsmålet er om det er på disse nivåer eller lavere.

Kan ikke funn her utsette emisjonen en stund eller er produksjonen nå så lav at de ikke greier det?

Eg tenker altid at det er smart og sette emisjoner på nyheter som dette uansett.
Iox går ca i null med dagens produksjon /pris, menst det er partner som tar kost med drilling mot tilbakebetaling av netto etter produksjon i lisensen.
Produksjon vil raskt stige med igangsetting på lla, så penger vil det bli etterhvert

Hadde virkelig ikke forventet nedgang i dag, og i det minste forventet jeg litt innhenting på slutten… Ny dag i morgen

@Kronn

Har en god nyhet til deg. Kjenner på meg at det blir opp noen 10-ører i morgen. Som et lite plaster på såret!

1 Like

Jeg hadde forventet at vi skulle fått et lite løft i kursen i går, men det kom ikke. Om en ser litt på det tekniske så er aksjen inne i en fallende trend. Den har også brutt ned gjennom støtten på ca. 7kr. Tviler på om vi skal særlig opp nå selv om meldingen skulle tilsi det. Sitter med mine 20k og ser ann videre utvikling.

1 Like

Canacol Energy LTD has on July 26, 2017 sold 870,858 shares
in Interoil Exploration and Production ASA at a price of
7.1829 NOK * per share. Canacol Energy LTD owns after this
sale a total of 14,243,542 shares.

Alberto Nicolas Acuna Vesga is represented in the Board of
Interoil Exploration and Production ASA.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=431874

Så var det vel Canacol PAS solgte for i går.

Hva tror dere nå? Holde og vente på noe godt, eller ofre posisjonen til fordel for noe bedre…? :slight_smile:

Når ting går litt annerledes enn hva eg tror, mønet finne på noe annet, og klarne tankene mine.
Igår koblet eg av, reiste på hytta og gikk meg en lang tur med fiskestangen i en hånda ( vertfall i sekken ) og hunden i den andre, regnet mitt på kalkulatoren min og sov på det inatt.

Canacol var selgeren igår, noe eg påpekte som en risiko, og uheldigvis stemte det, og det ser ut som om dei fortsetter idag, av en eller annen grunn, kan det være for og kunne delta i en Evt emisjon uten og få for stor eierandel ?
Ikke vet eg, men lla-47 burde alene lett kunne forsvare en mcap på 750mnok sol ett minimum.

30millioners feltet burde lett kunne gi 3-4 dollar fatet der det ligger under gjorde , og wti prisen som er den Iox får, vil med dagens pris kunne gi ca 5-6dolar fatet i netto gevinst, altså etter løfte kost.

Så er det bare å regne, eg mener Iox er en klar kjøp, men risikoen med canacol og kapitalutvidelse er noe hver enkelt må vurdere.

Har ikke kjøpt noe idag, må se Ann litt hva og hvor mye canacol skal ut med, skulle dei ut med hele posten sinn, hadde salget foregått på en men måte.

Oppkjøp ?

Vi husker RGT ?

Gjør egne valg, men eg mener Iox er mer hot enn noen gang

Edit : obs på myndighetskrav

4 Likes

Mulig jeg må vurdere 50-100k kr hvis det blir en bra trade i Fun neste uke.
Grei oppsummering @Kronn👍

2 Likes

Kopiert fra mitt innlegg på HO :

Da har eg tatt litt til idag, men langt fra dere storhaier her inne.
Canacol kan kun selge i en begrenset periode nå, da dei ikke kan selge på insideinformasjon.
Iox skal vel fett igang med en ny brønn ?
Canacol kan neppe selge veldig mye lenger, då det vil det snu igjen da canacol presset avtar

2 Likes

Solgte 2k PCIB og skrapte brukskonto og kjøpte 10k på 6,39

4 Likes

Lykke til, det bør jo være en bunn her, men redd vi ikke har sett den enda.
Canacol solgte nok idag også, og ny mld på mandag at nok ett insidesalg er gjort, vil trolig presse kursen ned.
Underliggende verdier bør gjenspeiles i aksjen etterhvert, så får vi håpe vi karrer oss i pluss etterhvert

4 Likes

The Company is pleased to announce the appointment of new management.

Pablo Creta has been appointed General Manager (Norwegian “daglig leder”) subject to the appropriate residency exemption being approved by Norwegian authorities. He also holds the position as Chief Financial Officer.

Pablo has a Bachelor degree from Universidad de San Andrés, Argentina and a Master of Commerce degree from the University of New South Wales, Sydney, Australia. His professional experience includes positions in private equity and capital markets in Latin America and Australia.

The appointment was effective as of Friday 28 July 2017.

Contact: [email protected]


Interoil Exploration and Production ASA is a Norwegian based exploration and production company - listed on the Oslo Stock Exchange - with focus on Latin-America. The Company is the operator of several production and exploration assets in Colombia. Interoil currently employs approximately 71 people and is headquartered in Oslo.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act.

Ser ikke ky som om canacol solgte fredag ?!
Ingen mld enda vertfall, fredag kom mld tidlig

1 Like

Iox på stigende, eg snitter ned og øker

2 Likes

i dag er det Non og Skbn som står for salget

1 Like

Tradere som skal ut sikkert,
Kan ikke forstå annet enn at kjøp av Iox nå, burde være lukrativt

2 Likes