Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IOTA (kryptovaluta/Internet of Things)

Jeg har noe iota men får ikke opp saldo eller overført til exchange, nettverket funker ikke…

1 Like

Har ikke noe IOTA.

Har Iota, og for meg har det fungert som det skulle.

Det blir som at nettbanken er nede og derfor får du lyst til å bytte bank… Iota er et prosjekt som har en lang vei å gå. Å forvente at alt er perfekt fra start er bare naivt.

3 Likes

Er det noe hold i denne kommentaren? Har kjøpt selv og transaksjonen gikk igjennom på ett blunk.

Transaksjoner på exchange er bare intern ledger. Det er overføring mellom lommeboka og Exchange det er snakk om :slight_smile:

4 Likes

Sikre børsen godt, og la de stå der.

Er det noen grunn til ikke å handle Iota på Binance? Vanskelig identifisering på Bitfinex…

Hvis alt er slik i startfasen så er kanskje en prising på 100 milliarder kroner litt i overkant?

2 Likes

Hvis konseptet er bra nok, så overlever folk litt beta. Ref: Google.

Det gjelder vel ikke akkurat bare IOTA. Kostnadene på en bitcoin-transaksjon nå er jo helt latterlige, det kan jo ikke fortsette sånn og fortsatt være nyttig.

2 Likes

Hadde det vært perfekt hadde det vært priset til 1000 milliarder… minst…

1 Like

I utgangspunktet kan det brukes til å kjøpe det man trenger, så lenge tilbyderen av det man trenger også tilbyr betaling med Iota.

Fra Bitfinex da jeg måtte vente tre døgn på en transaksjon (et par tusen mIota):

EDIT: feil i teksten

1 Like

(se posten over)

Transaksjonen tok altså lang tid på grunn av for få wallets/noder, og at Bitfinex gjør en del av transaksjonene manuelt (når de er litt større).

Om det å flytte iotas fra lommebok til lommebok tar tid er det litt krise. Internt på børsen er man aldri innom blockkjeden eller hva det nå kalles på iota

Lurer i grunn på det samme, noen som bruker Binance?

1 Like

Iota er ikke særlig gode til å svare på kritikk.

Husk at iota er high risk, den er priset på håp og forventninger og ikke faktisk funksjonalitet.

1 Like

Uff, det der var absolutt ikke bra svar :smile:

Svar st han kan kjøpe dem for snittpris av 2 ukers siste pris minus 20%. Tviler på han tørr :stuck_out_tongue:

Sønstebø virker som en douchebag, helt enkelt. Var en tur innom “Slack” i går, og kritikk blir virkelig ikke tatt godt i mot - det har jeg sett flere eksempler på nå. Har bestemt meg for å selge 1/3, slik at jeg har innskuddet + en del gevinst, så får resten gå av seg selv.

Jeg synes det er helt essensielt at folk som sliter og spør, får ordentlige svar. Virker som enkelte av founderne er mer interessert i å krangle på twitter enn å jobbe med teknologien. Det blir litt for useriøst for min smak…

2 Likes