Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IOTA (kryptovaluta/Internet of Things)

Korrekt Wannatri

1 Like

Enig, jeg bruker Bare Bitfinex nå.

Helt enig; tror det kommer en motreaksjon! Det ligger i tiden!

Det at de kan "fikse " diverse er greit nok, men de har jo en del flere utfordringer å ta tak i etter hvert da… :thinking:

Tenker at om jeg har en gressklipper og en sykkel, så skal jeg nok få meg en moped-ish-sak med litt jobb, men om jeg hadde hatt valget mellom dette og en motorsykkel… :facepunch:

Etter det jeg har lest har i alle jeg kommet til at det er IOTA jeg satser på, så vil fremtiden vise om jeg valgte rett eller feil! :roll_eyes:

Veldig bra video, forklarer en del av det underliggende:

Ja, og abonner på kanalen! :wink:

2 Likes

Interessant timeschart nå. Kursen snudde akkurat på 4 i bunn av kilen, og snart ser vi breakout i den ene eller andre retningen.

EDIT: Den bratteste trendkanalen ble brutt ned, og dette kommer godt frem med breakout og pullback opp til trendlinjen. Området som er interessant nå er støtten i kilen som ligger rundt 3.30 og motstand rundt 4.60-4.70.

Når det er sagt så vil det fundamentale ha størst betydning for videre retning. Vi venter på en stor nyhet til i desember, den såkalte “Q” som ingen helt vet hva er enda. I tillegg ventes det ny wallet i løpet av desember/januar. Det spekuleres og i om Iota kommer til Bittrex, ettersom de nylig har lagt ut API for Iota i kildekoden.

4 Likes
1 Like

Ramsess, den er bra. Men anbefaler også podcasten med David Sønstebø.

Man skulle ikke tro at en dropout fra videregående her i Norge skulle ha så mye vett rundt blockchain-teknologi. Sykt imponerende, og anbefales for de som er interessert i Iota / blockchain. (Eneste er banningen som gjør at han fremstår litt yngre enn han er… )

4 Likes

Har fulgt med krypto på sidelinjen. Har vært negativ til Bitcoin, men positiv til blockchain og veldig positive til IOT. IOTA ser ut til å fylle mine kriterier for å bli men på denne reisen som passasjer uten reisemål. Tenker bare å kjøpe billett og se på pengene som “tapt”.

Spørsmål : Ang Bitfinex, er det som en svær jævla sentralbank innen krypto?
Hva gjør de for å sikre vår sikkerhets informasjon som / pass / ID. Ser for meg de er et het mål for hackere.

Spørsmål 2 : Er IOTA åpen for handel med $ /Euro nå ?

1 Like

Bittrex er bare enda en børs.
Ja, kan handle Iota mot dollars hos Bitfinex, muligens flere.

1 Like

Du kan handle IOTA mot USD, ETH og BTC på Bitfinex. :sunglasses:

2 Likes

Hva er grunnen til at det er ulik pris på BTC mellom Bitmex / Bitfinex ?

Det er 2 ulike kryptobørser. Bitcoin sin pris går kun etter det markedet er villig til å betale. Når du har 2 ulike markeder/børser så vil prisen variere på seg. Enkelt forklart :slight_smile:

2 Likes

Nok en idiot-ting med krypto. I Sør-Korea ble BTC handlet for over $19000 når den kostet $1700 i USA og Europa. Ganske kjipt å bo der og kjøpe enda mer på topp liksom :slight_smile:

1 Like

Det er disse forskjellene som gjør at arbitrage trading er ett eget begrep.

1 Like

Har overført noen ETH til Bitfinex nå for å lete etter en inngang i IOTA. Noen som har gjort seg noen tanker om utviklingen i ETH/IOTA-chartet?

1 Like

Den er fin å trade i nå, da den er veldig volalit.
Akkurat nå så følger den Bitcoin ned men tregere på opp :slight_smile:

Veldig vanskelig å si noe om framtiden, Iota driver lite med markedsføring, så en er avhengig av at ordet sprer seg. Hvor fort det skjer er veldig vanskelig å si.

Men jeg er ikke overrasket om vi er på 10 tallet eller mer innen 6-8 måneder (eller i morgen, dette er krypto).

1 Like

Tror den iallefall skal ned mot 3-3.5 på kortere sikt, men det er også avhening av Bitcoin prisen.
Men man så fra slutten av Novemer, når det først kommer oppdateringer/nyheter om IOTA, så vil prisen legge seg på ett høyere nivå.

Jeg har ikke noe grunnlag for dette annet enn å ha studert casen i en ukes tid

I motsetning til ubrukelige Bitcoins så er IOTA første kryptoen jeg har blitt såpass imponert over at jeg vurdere å kjøpe litt for en lengre investering!

:open_mouth:

:slight_smile:

5 Likes

Det er sagt at “Q” skal bli meldt i nær fremtid, så jeg tør ikke satse på noe nedgang på kort sikt. Se også grafen jeg postet lengre opp. Mine holdepunkter blir kilen som viser støtte rundt 3.5 og motstand rundt 4.6.

image

Og vet noen hva Q er? Det spekuleres i dette: https://medium.com/@724554/iotas-q-qubic-c361f86bde7d

1 Like

Jeg gikk inn i IOTA i går uten å treffe helt på ny bunn. Turde ikke å vente om denne plutselig skulle dukke opp på en annen exchange, slik som ryktene rundt Bittrex.