Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IOTA (kryptovaluta/Internet of Things)

Kjøpte meg inn på nåværende kurser. Flyttet over litt under 15% av ETH-beholdningen min. Får lese meg opp enda mer og følge enda mer på kursen. Se om jeg kanskje flytter over litt mer ETH fra Kraken til Bitfinex for å swing-trade med deler av beholdningen, men da må jeg først få et enda bedre innblikk i bevegelsene her.

Uansett, moro å være inne.

2 Likes

Jeg har lest om Tangle og sett videoer om IOTA men jeg skjønner enda ikke hva mIOTA brukes til?

På krypto så er kort sikt under 24 timer, før opp igjen mot 5 :smiley: Ser støtten rundt 3.5-3.6 men synes at det har vært en tendes til at andre støtter ikke har holdt.

1 Like

Anbefaler alle å gjøre en transaksjon på IOTA-nettverket før de eventuelt kjøper for store summer. Due diligence er lurt.

1 Like

Iota kan faktisk brukes som valuta, du kan betale en kopp kaffi med den.

Og så utrolig mye annet.

1 Like

Tenk å kunne kombinere interessen for Nano med Iota, det måtte vært drømmen…

Oi :heart_eyes::

https://www.cryptocoinsnews.com/iota-spearheads-dlt-research-in-norway/

3 Likes

Kan du utdype litt hva du mener? Bare for å ha “testa” exchangen og få feelingen?

Se innlegget over.

1 Like

Jeg hadde ingen problemer med å sende Iota fra Binance til Bitfinex.

#Hodl

Kanskje ikke så rart at prisen på IOTA går til himmels hvis de som har coins ikke klarer å få de ført inn på Bitfinex.

1 Like

Les også kommentarene under…

Interessant å lese kommentarene. Jeg skal uansett inn med en sum jeg har råd til å tape. Hovedgrunnen til at jeg skal inn er for å lære mer om kryptovaluta. Learning by doing eller noe sånt :slight_smile:

Har du noe IOTA selv?

Jeg har noe iota men får ikke opp saldo eller overført til exchange, nettverket funker ikke…

1 Like

Har ikke noe IOTA.

Har Iota, og for meg har det fungert som det skulle.

Det blir som at nettbanken er nede og derfor får du lyst til å bytte bank… Iota er et prosjekt som har en lang vei å gå. Å forvente at alt er perfekt fra start er bare naivt.

3 Likes

Er det noe hold i denne kommentaren? Har kjøpt selv og transaksjonen gikk igjennom på ett blunk.

Transaksjoner på exchange er bare intern ledger. Det er overføring mellom lommeboka og Exchange det er snakk om :slight_smile:

4 Likes

Sikre børsen godt, og la de stå der.