Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IOTA (kryptovaluta/Internet of Things)

Chrysalis-release nærmer seg, og det merker man på kursutviklingen. Selge før onsdag?

1 Like

Om du trader en del ja, om ikke tror jeg den skal over ath. Gjelder mange kryptoer…! Andre synspunkt?

1 Like

Enig med VV.
Måten chartet beveger seg på nå er klassisk parabolisk. Jeg tør ikke selge, for å si det sånn.

2 Likes

Jeg husker kursreaksjonen ved forrige større release (mai 2018). Dog var det bearmarked dengang og det kan jo gjøre at denne gang er det annerledes

En reaksjon ned rett etterpå har jeg også tenkt vil komme, men med all støyen rundt andre coins i det siste så vurderer jeg fortsatt at IOTA og nyheten om Chrysalis har gått under radaren for de aller fleste.

1 Like

IOTA daler dessverre jevnt og trutt på coinmc sin liste. Nr 32 nå. Var ca 10 plasser høyere for 2 uker siden.

Keg tipper den spretter opp etterhvert, at dette stort sett er tradere. Har troen på minst 10kr :+1:

1 Like

Den står jo i 2$ nå. Altså ca 16kr. Mente du 10$? For det hadde vært gode nyheter :sweat_smile:

2 Likes

Ja minst dobling fra forrige all time high!

1 Like

Ser den er nr 47 på cmc-rankingen. Er det forsinkelser i tidsplan eller noe annet som har skapt fallet på ranken?

I likhet med mange andre har IOTA gått kraftig ned i verdi, men har ikke kommet seg opp igjen like raskt som visse andre - personlig tror jeg den skal opp igjen til over all time high og videre opp.

Dersom du gjør 1 stk send-transaksjon med Iota sin wallet, så må man huske på å generere en ny motakeradresse neste gang man skal ha noe inn på walletten. Blir kanskje noe tungvint og ubrukelig for hvermansen?

Jeg har ikke prøvd, hvis det stemmer høres ikke det bra ut. Tror ikke forbrukere er målgruppen men likevel. Noen som kan bekrefte dette?

En del av din personlige “seed” (på iotaspråk) blir avslørt i hashen ved en utgående transaksjon. Så man må generere ny motakeradresse med en gang men gjør en utgående transaksjon. Man kan ha samme adresse dersom man aldri sender selv, men må generere ny med en gang man gjør det. Synes det sier litt om teknologien…

Høres jo helt på jordet ut…

Men kjenner jeg krypto rett så kommer den sikkert til å gjøre det bra når fomo setter inn i høygir, sammen med så mye annet.

Stemmer! De bruker til og med adresser om igjen.

Iota er vel også programert i Java :sweat_smile:

1 Like

En gammel favoritt dette her. Må innrømme at jeg ikke har fulgt utviklingen så godt, men sitter fortsatt med en bag, rett og slett fordi den kan være så veldig potent hvis de først lykkes. Denne er “binær” innen krypto og det sier ikke lite!
Prosjektet har ellers vært preget av krangling og søksmål.
Rett og slett fraværende hype her, oppgangen kommer ene og alene fra BTCs oppgang. Ikke er de i Defi-sfæren og ingen staking/farming så da har mye uteblitt sånn sett.
Men vi krysser fingrene for at de lykkes, så kan Richard Heart tre seg nedpå den helsikes lysestaken sin. :crown:

2 Likes

Kursmessig er det ikke alltid negativt at investorer ikke har troen på teknologien.

1 Like
1 Like