Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IOTA (kryptovaluta/Internet of Things)

Link til utsagnet til FreddyG

2 Likes

Rally alert :smiley:

2 Likes

Og jeg som lå å ventet på en inngang på 2 tallet :sweat_smile: jaja, får vel kanskje ta på joggeskoene?

4 Likes

Tenker du vi skal oppover mot 5.6 nå da?

Aldri lett å si hvordan kursen vil bevege seg, men nå har vi fått to svært positive meldinger som muligens vil dra kursen et stykke videre. Teknisk target er 5.6, men om vi når det i morgen eller om en uke er vanskelig å si. På noen års sikt virker caset hvertfall veldig lovende for mange flere doblinger.

3 Likes

Nå er den jo på 5,5 allerede da. Utrolig surt for jeg hadde tenkt og handle igår :frowning: tror du den blir stående, gå videre opp eller synke litt igjen på kort sikt da?

Den var på 6.04$ hos Binance

Er egentlig long her men la inn salg på 400 miota på 6 og 6.66. Det går vel ned et stykke igjen får man tro

3 Likes

hvor handler dere IOTA? og kan den kjøpes uten først å kjøpe Bitcoin/eth/lite?

Bitfinex eller Binance. Om du kan overføre dollar til en av disse kan det kjøpes uten å gå gjenom BTC. Men det kan hende det er lurt å kjøpe BTC først og så Iota etter en dag eller to, om du har mulighet til å handle BTC nå. Lykke til!

Fin pump igår, går litt tilbake i dag. Mye gode nyheter om dagen. Hvor skal vi? Når bør man kommer seg ut?

Jeg har langsiktig tro på Iota. Kommer ikke til å selge meg helt ut. Snakk med dem som trader med hele beholdningen! Selv kommer jeg til å selge en liten andel her og der, enten når jeg ser en altcoin som fortjener en liten post, eller bare for å sikre litt gevinst. Feks i går solgte jeg litt for å sikre gevinst. Trading er generelt ikk lurt med alt for små beløp.

Virker som BTC tar med seg alle andre coins i dragsuget, og ettersom den er på et bristepunkt har jeg solgt halve beholdningen midlertidig. Skal uansett inn igjen, men med tanke på at vi trolig ikke får så mye mer news i desember er det greit med litt tørt krutt om vi får en større konsolidering nå.

Skal ikke nyheter om “Q-Prosjektet” komme i desember?

nei, i løpet av Q1 2018

Ahh, mente jeg hadde lest at de skulle lansere nyheter i desember. Jaja :slight_smile:

1 Like

For et halvt år siden hadde jeg 10% av beholdningen min i krypto, og ettersom den har vokst til over 50% er det greit å være litt varsom. Vil gjerne beholde nattesøvnen når det er så usikkert som nå :stuck_out_tongue:

2 Likes

Du har ikke litt FOMO? Plutselig dobler det seg.
Men, skulle egentlig ønske jeg klarte å gjøre som deg og sikre hehe. For mye FOMO hos meg.

Har man ikke alltid litt FOMO når man selger? Jeg var ute av IOTA når Bosch oppsvingen kom, men tror kanskje denne kan handles på nivåer før denne nyheten kom om ett par dager igjen. IOTA er veldig volatil

Nyheter fra IOTA er ikke ventet nå før i Q1/Q2 2018 (hvis det ikke er noe jeg har oversett) og med mindre noen nye større exchanges gjør IOTA-handel tilgjengelig så vil nok denne forsette å svinge litt til.

Når man itillegg har usikkerheten de siste dager med Bitcoin er det kanskje ikke dumt å avvente litt med inngang/ evt sikre litt hvis man har en fin inngang.

Men er ventet store nyheter i Q1/Q2, både med nyheter om “Q” og dette :