Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IOTA (kryptovaluta/Internet of Things)

Både Raiblocks, Hashgraph og en til som jeg ikke husker i farten er kostnadsfrie og evig skalerbare. Om det er IOTA som vil vinne denne kampen vet jeg ikke, men de kommer til å få konkurranse i tiden fremover :smile:

Hva faen er det du ler av a? Hæ?? KØDDERU med IOTA ell? Hehe - jeg tenker at IOTA ligger milevis foran de andre i form av samarbeid med industrien. Jeg kan selvsagt ta feil, og de andre kan få til samarbeid raskt hvis det blir et kappløp. Men alle er best tjent med at det en teknologi som vinner. Samtidig kommer det sikkert il å bli mulig å kommunisere på tvers av protokoller!

1 Like

Har kanskje vært nevnt før, men verdt å nevne igjen:

Live stream med IOTA founder nå:

1 Like

Får et bra inntrykk av David Sønstebø fra det intervjuet…!

Haha tenkte det samme, jeg har kun sett de sinte Tweetsa og andre meldingene fra han i det siste. Men virket oppegående og grei i dette intervjuet.

1 Like

Hvordan ser IOTA ut i tiden som kommer? Lurte på å kjøpe litt nå som den er så langt nede. Hva er eventuelt også da best? Bitfinex eller Binance? Jeg har konto på Coinbase som jeg lurte på å kjøpe Etheretum som jeg overfører i fra.

@AlfaBeta Iota følger BTC sine svingninger, men tror definitivt det er en god tid å kjøpe på nå. Ingen kan spå bunnen, men jeg synes dette ser veldig bra ut på kort sikt. Mulig vi får en sving opp mot 1.8 ish hvis btc bryter 7400

1 Like

Takk. Hva er forskjellen på å kjøpe bitcoin, etheretum osv på Coinbase egentlig? Med tanke på når jeg da skal kjøpe IOTA. Er det samme hva jeg betaler IOTA med, eller tjener jeg på å velge riktig?

Jeg pleier å bruke Litecoin / Ethereum for raskest transaksjon fra Coinbase til Bitfinex. Tar typ 20-25 min. Da kan du kjøpe iota for ethereum, eller eventuelt selge ethereum og kjøpe med USD (på Bitfinex)

Sitter folk long på IOTA, eller er det bare noe jeg innbiller meg? Fin opptur fra bunnen i går!

1 Like

Innbiller meg at investorer i IOTA stort sett har skjønt at teknologien kan bli veldig viktig, men at det tar litt tid. Det er lite spekulasjon i IOTA tror jeg.

Vist du tror det er store selskaper som sitter å investerer store mengder i IOTA tar du nok feil. Det er mye spekulasjon i IOTA. Samt ofc mange hodlers som i andre coins blant de som har vært med lenge å har troen på teknologien. Hvordan forklarer du ellers pumpen som var i fjor 10x på kort tid.
Korea stod for mye av volumet, de spekulerer kun.
Iota har nå gått opp slik som de fleste andre coins siden i går. De har dog prestert litt bedre enn BTC fra bunnen av i går. Sammenlignet med flere andre coins har IOTA fallt langt lengre ned fra ATH, men den var selvsagt kun veldig kortsiktig. Vet ikke helt om den skal tilbake dit på en stund, men jeg ble vertfall imponert over intervjuet med David og har fortsatt langsiktig troen på prosjektet. Men hvilken MCAP den fortjener vil jeg ikke gjette, har vært med siden i fjor sommer når de kom på Bitfinex og planen var hele tiden holde i mange år siden Internet of things er langt fra mainstream enda.

1 Like

Da er jeg inne med 800 IOTA i beholdningen via Bitfinex. Kanskje ikke så veldig mye, men det er da allikevel noe allikevel. :slight_smile:

Hva tenker folket når det snakkes om å sitte long i IOTA, hvor lang tidsperspektiv snakker vi? Er det slik at IOTA kan skyte til himmels som Tesla’en til Elon Musk? :grin: Kan vi snakke om verdier slik som Bitcoin, på 7-8000 dollar, eller er det en helt hinsides tanke?

1 Like

Har troen på Iota long, men nivåene du snakker om er jeg veeeeldig (helt) sikker på at aldri kommer. Sjekk alltid ut antall coins som er ute for de forskjellige valutaene. Med slike summer som du nevner hadde Iota hatt en latterlig marked cap.

Men at den kan bli verdt mye om alt lykkes har jeg god tro på. Så er det nok bare å smøre seg med god tilmodighet og HODLE.

1 Like

Les deg opp på market Cap og supply.
7-8000 er fullstendig umulig.
Det er faktisk så bekymringsverdig utsagn jeg vil si at du bør gjøre noen voldsomme tak med research før du investerer noe mer.
Dette er heldigvis et greit tidspunkt ettersom alt er fryktelig lavt nede. Men du kan umulig ha lest mye om krypto enda.
Iota har nå 5 milliarder marketcap. Med pris 1,8$ dollar.
Bitcoin har ca 140 milliarder akkurat nå.
Dvs allerede ved 50$ er Iota like mye verdt som bitcoin er nå. Og det skal mye til.
Selvsagt kan det hende om 3-4 år. Men etter den tid har nok flere konkurrenter også dukket opp så noe videre etter det er tvilsomt.
Jeg liker Iota, de funker ikke 100%enda, men i fremtiden vil det kunne bli bra. Visjonen og teamet er solid.
Men husk at Iota allerede er på topp 10ende plass av alle coins. Det betyr den allerede er oppdaget å dermed ikke noen “moon shot” så vi kaller det i krypto. Men at den kan gå 3-5++x i år kan fort hende. Jeg tror alt skal gjevnt over opp 3-5x vertfall i løpet av året. Og mer for de som allerede er gode.

1 Like

Iota virker veldig spennende, men jeg er usikker på om det er noe bra spekulasjonsobjekt. Har hatt en del en god stund men vurdere å selge.

En av grunnene er at det kan virke som om man kan lage sine egne coins oppå iota. Og da blir jo verdien på miota usikker…

Starter bra på en balansert anmeldelse av en coin når nettstedet heter shitcoin.com
Hva gjør han når han har en positiv anmeldelse? Ikke legger den ut?

1 Like

Han tester iota som valuta før produkter er ferdig. Ganske useriøs synes jeg