Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IOTA (kryptovaluta/Internet of Things)

https://hacked.com/iota-price-hits-new-9-month-low/

1 Like

Partnere med pågående prosjekter…

3 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @FreddyG (4 likes)
  1. @Jadda (3 likes)
  1. @Janno (3 likes)

Resten av topp 10:

  1. @amateurleague (1 likes)

  2. @Evilfreud (1 likes)

  3. @theroger (1 likes)

Gratulerer!

4 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @FreddyG (4 likes)
  1. @theroger (4 likes)
  1. @Jadda (3 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Evilfreud (1 likes)

Gratulerer!

1 Like

Det er lenge siden jeg har fulgt noe særlig med, og lurer litt på hva folk her tror om IOTA i tiden som kommer, og ikke minst selve valutaen hva som gjør at den evt vil stige? Jeg tenker selv at Iota har en fin fremtid men har jo fått med meg at det mest av krypto er ned i år, og at mange mener krypto som valuta ikke vil funke. Hvis man får til swap-løsninger der man ikke trenger å kjøpe Iota selv, at teknologien veksler ved kjøp av en tjeneste, men at Iota som valuta fortsatt må brukes, tenker jeg Iota absolutt har et superpotensial. Men om man kan bruke teknologien uten å gå veien om valutaen er jeg ikke så sikker. Hva mener dere? Noen som vet om man må gå veien om valutaen ved bruk av teknologien?

1 Like

Noen som forsatt følger med?

Slik jeg har forstått det så vil MIOTA være valutaen som brukes. Skal teknologien brukes kommer man ikke utenom valutaen.


Litt om e-krona og DLT

Her tar det også opp problemer som IOTA blir nødt til å løse, både med transaksjonstider og oppskalering.

1 Like

Utrolig spent på IOTA i 2019. De har en god visjon, og en konkret plan for hvordan visjonen skal realiseres. Samtidig er de milevis foran andre konkurrenter når det gjelder samarbeid og utvikling i samarbeid med ulike næringsaktører. Den store prøven blir adoption…tror dere 2019 blir året dere IOTA får litt fart på denne fronten eller tror dere vi blir nødt til å vente til 2020-2021?

Jeg tror det vil gå sakte men sikkert framover. Men har fått med meg mye av hva som skjer. Er enig i at konseptet er spennende og samarbeidspartnerne bra…! Ser vi ti pr fram i tid fror jeg iota er knall! Ett år er vanskelig å si.

IOTA ser interessant ut for tiden:

Divergens og mulig Golden Cross på gang: 50MA tangerer 200MA på daily…

Edit: feil screenshot

1 Like
1 Like
3 Likes

Er det noe nytt på IOTA-fronten? Hvordan ser IOTA ut pr nå?

Det er få som har annonsert så mange sammarbeid som Iota, men kursmessig så henger de ikke med enda…

2 Likes

Noen som vet om den rimelige og “beste” måten å kjøpe Iota på?

På forhånd takk!

Vet ikke om det er den beste eller rimeligste, men Binance skal ha en mulighet for å kjøpe BTC direkte nå. Men det kan tenkes det er raskere å kjøpe via Coinbase Pro.

Ikke bruk Coinbase, men Coinbase Pro - det er viktig om du vil ha rimelig kjøp. Jeg tipper Binance er konkurransedyktig i forhold til Coinbase Pro, men ville sjekket. Det er de exchangene jeg stoler mest på som har mulighet for å handle BTC direkte.

Binance selger Iota, men er usikker på om du kan kjøpe direkte fra dollar eller ikke med mindre du er i Binance US.

Du KAN kjøpe Iota direkte fra Bitfinex, men jeg ville holdt meg så langt unna Bitfinex som mulig.