Jo, men er allerede snart verdt 10 milliarder så er vanskelig å flytte på seg etterhvert.
Spesielt siden den burde vær sårbar for FUD.
Synes det er helt greit at grunderne sitter med en liten andel hver. Får stole på at de ikke skal ut i markedet med dem på en stund.
Når det er sagt, så er fortsatt Iota kun verdt 5% av verdien til Bitcoin, samtidig som den utkonkurrerer BTC på alle områder når det kommer til egenskaper og bruk. Men igjen… den har gått mye og vi bør se en korreksjon snart.
Det trenger ikke nødvendigvis å være problematisk at de selger sine andeler. Disse kan selges fra sidelinjen uten at det påvirker kursen.
Bitcoin går mye mulig både 4 og 10 ganger fra dagens nivåer. Hva kan IOTA potensielt gå da? Jeg tenker at noen lodd på dagens nivåer med et et langtidsperspektiv er en veldig god bet.
Kursen står ganske stille nå. Ser faktisk ut som noen skal ut om man ser på listen over handler.
Jeg solgte litt igjen. KOmmer sikkert til å angre, men la inn et kjøp på samme antall ca 0,5$ under. Får håpe vi får en dipp
EDIT: solgte enda mer, la inn flere kjøp enda litt under.
Uansett: nå sitter jeg med fin Iota-gevinst, ikke bare på papiret! Bortsett fra at gevinsten ligger på Bitfinex.
Det kan godt hende du får rett i det. Nå er det ingen tendenser her mtp volum og tidsspennet den siste tiden, men det er mulig den får en heftig dipp i natt/tidlig på morningen.
Aldri feil å realisere gevinst. Gratulerer med bra treff så langt!
Det er vel et velrenomert firma med lang fartstid i en velregulert bransje? Helt trygt å la de sitte på et par hundre tusen kroner.
Uff. Det er mitt problem også. Har mest lyst la pengene stå i kryptomarkedet i årevis. Men er jo selvsagt best om man kan selge seg ut på topp og kjøpe seg inn på bunn.
Men stoler ikke tusenvis av dollar på desse exchangene. Spesielt ikke i Tether/USDT. Men det har jo faktisk overlevd en stund, så vi for se hva som skjer neste krakk. Ble nesten paranoid av all Tether FUDen som pågikk mens jeg hadde flere tusen dollar i Tether ståended som følge av Vertcoin gikk 10x Vanskelig å finne andre coins å sette pengene i når jeg syntes alt er overpriset. Snart brukt op alr heldigvis.
Nå er snart IOTAen mine også tidoblet… "
Så da blir det vel på an igjen.
Over 4$ nååå…
962 millioner USD volum
Hva skjer nå… 4.67
4.81.
Har valgt å sikre ut 2x innsatsen nå, så er jeg med videre “gratis”. Fantastisk stigning til nå, og jeg tror det fortsetter ut 2017. Om den faller markant går jeg inn igjen med litt.
$5.07
Solgte litt jeg også…
En enorm takk til @VargVemund som startet denne tråden og fikk meg til å kjøpe litt
Er også med «gratis» videre nå. Helt sinnsyk stigning i natt/idag
Vi ser en større korreksjon nå. Topp på 5.5 og ned mot 3.7 so far. Planen min var å investere et lite beløp og sitte long, så får bare leve med svingningene på godt og vondt
Var så sykt lei “ubetydlige” oppganger fordi jeg ikke har sikret gevinst på noen av de andre coinsa så sikret 40% til btc i natt. De kommer rett tilbake om den skulle falle noe særlig mer.
Straks klar igjen her og, men det ser (dessverre) ut som at dippen er ferdig for nå… Slenger meg på og takker @VargVemund for IOTAtips:+1:
Kan vi ikke få den ned til $2 ?
Bitfinex irriterer meg litt som handelsplattform. Jeg satt og så på OTA/USD, mens jeg endret en kjøpsordre i IOTA/BTC. Sliten som jeg er blingset jeg og endret IOTA/BTC-ordren i forhold til kjøpspris jeg tenkte kunne være grei for IOTA/USD:
Ordren gikk selvsagt gjennom med en gang, uten noen form for advarsel at jeg lå langt over ordreboka. Synes det er dårlig stil. Det var selvsagt min feil men det burde vært en idiotsperre som på andre exchanges…
EDIT: la inn skjermbilde. Ekstra surt når den går enda mer ned. på et par minutter på grunn av en slurvefeil!!