Jeg har redegjort for hvordan jeg opplever forløpet og gangen i alle demonstrantene, politiet og terroristene som ble drept. Du må gjerne lese den kommentaren og basere dialogen fra det ståstedet. Jeg forholder meg mao ikke bare til det som kommer ut av israelsk eid og kontrollert media. Det er sinnsykt mye propaganda begge veier. Det som når deg er ikke alltid hele sannheten heller.
Olav: Hvis det er noen som har truet noen til utslettelse og som har muligheter til å gjennomføre det samt at startet en leg så er det USA. Du ka bare lese meldingene til Trump hvis de har fått deg hus forbi.
Hvis du ser hvordan denne krigen er ført så har Iran svart tilbake helt etter han de proklamerte de skulle gjøre og også, etter at de ble angrepet.


