I følge Marinetraffic har Rich Starry hvert uten transponder i 2,5 timer, Elpis 5 timer, begge i omtrent same posisjon.
Vil det ikke være naturlig å stoppe og samle opp skip litt bak hovedflåten så de ikke er i veien om det faktisk blir gjennomført en blokkade? Aner egentlig ikke, men er litt spennende.
Edit: De skulle visst stoppe skip som kommer fra Iranske havner, men har noen fått med seg om det teller med ett kjapt stopp for å få med en los eller noe slikt?
Edit2: Kan se ut som om Rich Starry har snudd og drar tilbake mot stredet, litt usikker på hvor nøyaktig trackingen er i det området.










