Ja, kanskje. Men det at de gikk ut med denne anbefalingen, fikk jeg med meg sent igår. Da de anbefalte alle amerikanere og allierte å trekke seg ut ifra Iran. Ser oljeprisen fortsetter oppover, jeg vile tippe at det har skjedd et angrep. Tar litt tid før nyhetene kommer. Takker for tips uansett, men noen har fått nyss, veldig bratt kurve oppover nå.
Håper USA dreper hele jævla ledelsen, svin
https://x.com/stealthmedical1/status/2011190933828915701?s=46&t=7p_CnDAeF3lIOU6qKTfRiA
Fortsatt er det folk som skal påstå iranere er troende «muslimer»
Regner med du ikke mente generelt nå men siktet til prestestyret/islamistisk elite i Iran nå?
Begge deler, alt er bare en fasade. Er svært få der som faktisk praktiserer islam
En viss forskjell mellom et folks tro og private anliggender. Og et islamsk prestestyret som er moralpoliti ovenfor resten og gjerne henretter de med “feil” moral?! Sånn sett så er videoen utrolig treffende ovenfor prestestyret
For å presisere hva jeg mener: I frykt for moralpoliti og eventuelle konsekvenser for å ikke være muslim i Iran er det fryktelig mange (de aller fleste) som «later som».
Hvis du f.eks åpent er Bahai vil du slite med å komme inn i arbeidsmarkedet fordi 1) Man er redd for å ansette noen som ikke er muslim 2) Moralpolitiet vil følge med
Angående prestestyret og om de er troende eller ikke - mange av deres slektninger er ikke troende og spredd rundt med drøssevis av penger. Se på Manny Khoshbin i USA, lever et luksusliv med en av verdens mest eksklusive bilparker, men pengene, hvor kommer de fra? Noe rykter der om at det er prestestyrets penger. I likhet med videoen ser du at han drikker alkohol, har en kone som ikke er dekket til osv.
"A report by ILNA News Agency quoted Hashemi Golpayegani as having rebuked some officials for hypocrisy, saying: “People cannot loudly declare the country’s independence but seek to provide euros and dollars to their children.”
In June the IRGC reported a similar figure, with the Guards’ head of ground operations reporting 4,000 children of officials lived in the US, Europe and Canada alone.
The often luxury lifestyles that children of high-ranking Iranian officials – sometimes known as “Aghazadehs” – enjoy abroad has long been the subject of media scrutiny in Iran and outside."
fra https://iranwire.com/en/world/106466-report-4000-children-of-iranian-regime-officials-living-abroad/
kjenner ikke til kilden, så kanke si noe på om den er god eller ikke, men at det er en greie at mange av regime-barna er i utlandet og lever gode liv, det er det liten tvil om
Andre rykter (som sikkert stemmer) er også at det vaskes penger ut av landet med krypto som f
Ingenting nytt at de lever et luksusliv, kjenner ikke til kilden selv, men at dem lever et luksusliv har selv NRK TV vist, legger ved episoden.
Rundt 16:10 ser du at dem viser frem bilene og det er det dyreste strøket i Iran (der barna til disse høyt-rangerte tjenestemennene holder til), skryter av at de importerer dem fra Dubai.
Forøvrig en trist episode.
og omtrent samtidig slukkes transponderene på 6 stratotankere i Quatar / over UAE
Noe foregår
Han drog vel samme triks sist og. Får håpe det er tilfelle nå og
Lette litt og fant:
https://x.com/flightradar24/status/2011522734426316904
Ca. to timer flytid fra Al-Udeid Air Base i Qatar til Teheran sier ChatGPT. Det er omtrent nuh 
…men de flyene flyr jo feil vei i så fall 
Lagt ut på X for 15 min siden
Møte mellom Pahlavi og Lyndsey Graham med felles uttalelse lagt ut på X.
https://x.com/LindseyGrahamSC/status/2011558652159934673
Senator graham:
“It will be up to the people of Iran to pick their next leader, I can`t wait to they have a chance to do that. (…) and I believe with all my heart that help is on the way”
“President Trump - Thank you for picking the people over the Ayatollah, you are the first one to do that. Thank you for acknowledging that the only way you can make Iran great again is for the protesters to win over the regime, and I believe that day is at hand. And to the american people; this matters to us. This is the largest state sponsor of terrorism on the planet, they have american blood on their hands and the people protesting in the streests could be our best friends - God bless them”
Flyger USA in något vibber jeg at de kommer via Diego Garcia og kommer in från havet mot Iran. Lufttankning sker då øver indiska osceanen, hvis det trengs. En B2 flyr fra Degio Garcia - Teheran og tilbake på en tank.
Vi får se om det skjer noe. Ayatollorna har væl børjat svettas, antar jeg.
Når flyr første nuken tro 
Iran har ikke atomvåpen.
“Pinned” på Senate Republicans X-side akkurat nå
https://x.com/SenateGOP/status/2011238232302981168?s=20
"After decades of brutal oppression, Iranians are giving their lives for their freedom.
Senate Republicans stand behind them and President Trump in this historic moment."
Stemmer det, jeg blandet, men vet ikke med hva. sikkert sett for mye Homeland 
Har vel vært en greie med alle inspektørene over årene, og hvordan Trump 1. ikke stolte på at de holdt avtalene?
Samme det, takk for påminnelsen