Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Koronavirus - Covid-19 Fundamental tråd 2

“As confirmed by another recent study of thousands of patients at the Henry Ford Health System in Michigan, HCQ is both very safe and highly effective in treating COVID-19, reducing mortality by 50%,” Association of American Physicians & Surgeons (AAPS) informed the court in its filing. “Countries with underdeveloped health care systems are using HCQ early and attaining far lower mortality than in the United States, where [HHS and the FDA] impede access to HCQ.”

“Citizens of the Philippines, Poland, Israel, and Turkey all have greater access to HCQ than American citizens do,” observes AAPS General Counsel Andrew Schlafly. “In Venezuela, HCQ is available over the counter without a prescription, while in the United States pharmacists are prevented from filling prescriptions for HCQ.”

https://www.newsweek.com/key-defeating-covid-19-already-exists-we-need-start-using-it-opinion-1519535

65 studier konkluderer med at HCQ fungerer

Kanskje på tide å innse at denne medisinen fungerer, og ikke tro på alt MSM skriver.

Det første man bør gjøre når MSM lager en negativ sak rundt Trump eller republikanerne, er å sjekke andre kilder. MSM bør holdes ansvarlig for å lyve til folket og indirekte ta livet til mange mennesker.

2 Likes

Det første man burde gjøre hvis Trump kommer med en uttalelse, er å sjekke om det kan sier har rot i virkeligheten, eller om det bare er rør ment for sine tilhengere.

Forsåvidt ikke unikt for trump, det er typisk politikere å komme med halvsannheter.

On topic, så er vel håndteringen av Covid-19 i usa heller laber. Tror ikke noen er uenige der? Alle de nordiske landene har vel gjort en mye bedre jobb.

3 Likes
1 Like

@Holmes du kan jo høre selv på hva legene sier.

Doctors break their gag order and declare the cure for COVID19. #hHydroxychloroquine & #Azithromycin & #Zinc

Videoen fjernes fortløpende fra Youtube og Twitter, derfor deler jeg en Bitchute-link.

2 Likes

Dette må betraktes som et innslag i valgkampen.
Og det er vel leger fra denne gjengen som stiller opp:

3 Likes

Mener du at de ikke er leger, eller tar de feil på grunn av at de tilhører denne organisasjonen? Wikipedia er ikke en pålitelig kilde.

Er du kritisk til andre organisasjoner, som BLM eller tar du alt for god fisk der også? Kan poste svært mye sånn om den organisasjonen, men det tror jeg ikke du har lyst til.

2 Likes

Hva har BLM å gjøre med dette?

Politisering av sykdommen gir ingen helsegevinst.

2 Likes

Hallo, det første du gjør når du poster linken til Wikipedia er jo å politisere. Da trenger du ikke anklage meg for å gjøre det.

1 Like

Jeg anklager ikke deg for noe som helst.
Jeg bare referer til hva som skjer i USA.

1 Like
2 Likes

Blir litt overrasket over at de ikke har funnet en ny behandling å pushe. Har de investert i Hydroxychloroquine eller noe sånt? Er jo kommet flere alternativer de kan pushe som i det minste har vist noe effekt i studier som Remdisivir eller Dexamethasome om målet er å gi befolkningen håp.

1 Like

Nærmer seg grensen for å åpne opp reiser til hele Sverige nå

2 Likes

Det der er videoen jeg postet ovenfor, bare at det er et utdrag.

Facebook, Twitter og Youtube gjør sitt aller beste for å fjerne den.

2 Likes

Hehe sorry, så ikke at den var postet

1 Like

Ikke bare munnbind legene i den videon har sterke meninger om.

1 Like
1 Like

Fra VG:
03:04Ingrid Hovda Storaas

OVER 1500 CORONADØDE I USA SISTE DØGN

Ifølge Johns Hopkins-universitetet ble det i USA registrert nesten 1592 corona-dødsfall det siste døgnet, det høyeste tallet på over to måneder, skriver NTB.

USA har siden pandemiens utbrudd registrert 4,3 millioner smittetilfeller, og nesten 150.000 dødsfall, viser VGs oversikt.

Tittet innom og fant denne. Søtt. :blush: