Dette er ikke en mRNA vaksine, og produksjonen kan ta tid, såpass lang tid at de kan godt godkjenne den i dag, men i virkeligheten så vil produksjonsbegrensningen gjøre at de egentlig kjører en ikke blind fase tre studie.
Fikk høre fra en svensk kollega i dag når jeg kom på jobb noe som kan forklare litt av antall dødsfall i Sverige.
Han har en venn som jobber som akuttsykepleier der borte.
Hun fortalte at en del eldre beboere rundt Stockholm på private pleiehjem ble tatt av vanlig medisinering (den daglige de er avhengig av) når de fikk påvist covid-19 smitte, for så å bli satt på medisinering for sluttfase av covid-19 smitte… Dette ble gjort uten at ansvarshavende lege i det hele tatt hadde sett på pasienten. Instruks ble gitt via telefon 
After Facebook took down the America’s Frontline Doctors’ video on Tuesday, she declared that Jesus Christ would destroy the social media giant’s servers if her videos were not restored to the platform.
Facebook has not reported an interruption on its services.
At hun er sterkt religiøs forandrer jo ikke det faktum at hun har praktisert medisin i 30 år, og nå jobber ved et sykehus i Texas.
Lyver hun når hun sier hun har behandlet 350 pasienter med HCQ?
Skremmende at FOX news er de som gir en mest objektiv dekning av Sverige
Og Zerohedge er blant de mer positive til Sveriges framgangsmåte 
Dermed er det ikke sagt at Sveriges suksess kan overføres til USA.
Sverige er et mer velordnet velferdsamfunn enn USA.
I Sverige kan man ta seg fri fra jobben og få sykepenger dersom man blir syk og sykehusbehandling er gratis.
I USA er det en stor del av befolkningen som ikke har helseforsikring og ikke har råd til å søke legehjelp.
Ikke får de sykepenger heller og de oppsøker ikke lege om de blir syke, og derved sprer de viruset ukontrollert.
Således kan det være at strukturen i det amerikanske samfunn er mer skyld i miseren enn de politiske grep under pandemien.
I Norge derimot kunne vi vel anvendt den svenske modellen fra start.
Helsemyndighetene var også inne på det, men ble overstyrt av regjeringen.
Om vi burde ha fulgt Sveriges modell fra start vil høsten vise.
Når det gjelder koronavirus har Trumpadministrasjonen lagt til rette for at det ikke skal koste noe for behandlingen dersom man blir syk.
Ja, det var et bra tiltak, men helsevesenet i USA er fragmentert og behandling kan likevel gi finansielle overraskelser.
Vel, i hovedsak sier den saken der at ulovlige innvandrere ikke har rett til gratis behandling, så jeg ser ikke helt hvor du vil med den artikkelen der.
Er det urimelig? I tillegg tror jeg nok de får det dekket uansett, det er nok ikke så lett å kreve inn penger fra disse.
Så da var det vel bare Trumps neglisjering som førte til tragedien da?
Hva mener du?
Kan også poengtere at “Obamacare” fortsatt er gjeldende i USA.
Men du forsøker nok å finne noe for å ta Trump & Co på, som alle andre venstrevridde.
Jeg mener, en grunn må det være til at USA ikke har greid å kopiere Sverige.
Og jeg tror det skyldes forskjeller i samfunnsstrukturen i Sverige og USA.
Men da du benekter det så leter jeg etter andre årsaker.
De har til en viss grad klart dette i New York.
Som også kan være årsaken til at nye tilfeller i NY ikke stiger så mye, til tross for mye BLM-protester blant annet.
New York har ikke kopiert Sverige. New York innførte lockdown. Det var ikke etter den svenske modellen.
At de har hatt mye smitte og derav områder med noe resistens er en annen sak.
Ingen behøver å “finne noe å ta Trump & Co på”. Dette er tidenes mest inkompetente administrasjon og de serverer idiotien på et fat — det er også republikanere i stand til å se.
Joe Biden gikk flere ganger ut og sa at Trump var fremmedfiendtlig når han stengte grensene mot Kina, før han til slutt måtte innrømme at Trump faktisk gjorde rett med å stenge grensene. Nancy Pelosi gikk ut og kalte det rasistisk, og tok med seg en gruppe mennesker til China Town for å markere seg og sa alt var så fint der siden de hadde tatt forhåndsregler. Den dama der er bare helt forferdelig.
Og hvorfor slipper Biden og Obama unna med å spionere på Team Trump? MSM overser det totalt (ikke uventet)