Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Koronavirus - Covid-19 Fundamental tråd 2

Barn over 6 år må gå med munnbind i klassen.

Sykeste jeg har hørt.

2 Likes
1 Like
2 Likes

Ja, og fakta er:
Det dør 40 000 mennesker i året i Norge hvert år.
Hvert år dør det 990 av /med influensa .
Bortsett fra i året 2017/18, da døde det ca. 60% flere ( 1490), uten at det ble skrevet ettt ord om dette eller om noen krise i sykehusene.
I år er det 290 døde. ( Begravelsesbyråene får Koronastøtte fordi det er så lite å gjøre.)

Vi vet at når det dør få gamle/syke en vinter, så er det store sjanser for at det dør tilsvarende flere neste vinter. ( altså også kommende vinter antagelig.) Vi skal alle dø dessverre, og får lettere sykdom/død når vi blir eldre. Årets døde i verden, av/med Korona er ellers i alder av gjennomsnitts dødsalder. Overmedisinering er også en ( moderne) fakta hos eldre, med bivirkninger og immunitet mot bakterie-medisiner.

Dette er fakta.

Nrk. hadde ellers nylig en FET overskrift forleden:
100 00 døde av korona i India! Altså: Frykt, frykt!

Jeg regnet litt for å sjekke fakta.
( Nå er jo India et fattig land med en tett befolkning.)
Men hvis vi skulle sammenlikne med Norge i et vanlig influensa-år og i forhold til befolkning, så burde det dødd 2, 5 ganger så mange i India , altså 250 000.
Hvis vi skulle sammenlikne med influensaåret 2017/18, så burde det dødd 4 ganger så mange i India i forhold til folketallet; altsåminst 400 00 000, under årets Korona hvis 2017/18 var norm.

Så er spørsmålet ( tall er tall/fakta er fakta. ):
Hvorfor skriver/opplyser ikke media, og våre myndigheter om dette? Hvorfor blåses det opp frykt?
Vi vet at frykt reduserer vårt immunforsvar.
Burde det ikke være myndigheter og medias ansvar, og ønske, å styrke befolkningens immunforsvar?
Er det en agenda her; eller er dette bare idioti og manglende tallforståelse?

5 Likes

El Pais har en opplysende infographic om risikoen for spredning innendørs og betydningen av ventilering. I følge denne framstillingen, som er basert på en modell fra universitetet i Colorado, er risikoen for innendørs spredning høy hvis ventilasjonen er dårlig. Én meter vil på ingen måte være god nok beskyttelse.

1 Like

Hva er det du egentlig mener? At eldre burde dø en grusom død fordi de er eldre og alle skal dø engang?

Denne tråden er full av sjelløse individer, ser jeg :grin:

5 Likes

Du leste tydeligvis ikke hva han skrev…

1 Like
1 Like

Ja det blir mer intenst, og det kommer hit også. Men mer enn 15 000 -25000 dødei Norge tror jeg ikke på, og det klarer landet av,

1 Like

Ref worldometer:

« Comparisons:

• Every year an estimated 290,000 to 650,000 people die in the world due to complications from seasonal influenza (flu) viruses. This figure corresponds to 795 to 1,781 deaths per day due to the seasonal flu.»

Vi har nå over 7000 covid dødsfall pr dag, og det kan fint bli dobbelt så mange daglig over de neste ukene.

Det er nok usikkert hvor mange som dør av og ikke med i de tallene der.

Ellers som jeg har sagt før, coronaepidiemien må sees i sammenheng med Big tech og the Great Reset

1 Like

Se gjerne over bloggen til Martin Armstrong

Ikke bare les MSM

Tok en kjapp titt og må bare innrømme jeg har problem med å ta han fyren der seriøst. Med overskrifter som:
“Hydroxychloroquine Is Being Suppressed to Keep COVID & Climate Change Agenda”
så blir det for far fetched konspirasjonsteori for meg.

“Gates & Fauci are deliberately creating deaths to support their climate change agenda. Enough is Enough!”
Jadda, detta tror vi på…

1 Like

Tja, du trenger ikke å tro på alt. Men du trenger heller ikke avvise alt, bare på grunn av det virker til å være konspirasjonsteoretisk.

Du kan jo se video fra WEF selv, de er jo ganske åpne om hvilket tankegods de har. Sjekk gjerne Great Reset også.

Til sist vil jeg anbefale den siste podcasten til Joe rogan

Top trending på youtube, 8 mill views på 2 døgn

En del om corona der, og alex jones som er bannet fra alt av sosiale medier blir fact sjekket for alle påstandene han kommer med underveis

Det viser seg at han har mye rett

https://archive.vn/WLss7#selection-95.1-95.66

2 Likes
1 Like