Svaret er de i risikosonen. De unge og friske har ikke behov for å ta den.
Det er uendelig mange “unge og friske” som tar den bare for å slippe 14 dager med sykdom.
Når det gjelder Covid-19 blir det selvsagt enda flere som tar vaksine. Det finnes litt for mange eksempler på langsiktige komplikasjoner hos unge som har gjennomgått Covid-19.
Du bør ikke være så redd for å høste fruktene fra legevitenskapen Jadda. Det er mye enklere med et stikk i armen, enn 14 dager syk og flere uker for halv maskin.
Du må bare ikke være så hysterisk redd for bivirkninger… 
Ganske komisk egentlig, når vi ser hvordan du prøver å overbevise oss om at vi ikke skal være redde for eventuelle komplikasjoner av å få sykdommen Covid-19.
Dette står ikke til troende…
Fra Dagbladet:
22:31Tharald Halvorsen
[
Kloakkprøver fra Göteborg sjokkerer: - Kan ende i katastrofe:
](https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=51705)
Mengden coronavirus funnet i avløpsvannet i Göteborg har eksplodert den siste tiden, skriver Göteborgs-Posten.
I uke 50 ble det fanget opp 100 ganger mer coronavirus i avløpsvannet enn uken før, og ifølge avisa 60 ganger mer enn i mars og februar måned.
- Jeg får vondt i magen av å tenke på det. Det kan ende i ren katastrofe. En stor bekymring er at så mange av de som er smittet, er symptomfrie og ikke vet det selv. Jeg frykter at smittespredningen vil skyte fart igjen i løpet av jule- og nyttårsfeiringen, sier virolog og professor i mikrobiologi ved Det medisinske fakultet ved Universitetet i Göteborg, Heléne Norder, til Göteborgs-Posten.
Avisa skriver at forskere ved universitetet har tatt regelmessige prøver av avløpsvannet i byen, for å kunne si noe om den pågående smittesituasjonen.
Allergiske reaksjoner hører man jo ofte om ved vanlig influensavaksiner også.
Hadde f.eks. jeg fått en vaksine som inneholdt gluten, ville jeg kunne fått en kraftig allergisk reaksjon.
Å lage en vaksine som ingen kan reagere allergisk på, er neppe mulig.
Oi her var det mye morro å lese en sen natt.
Jeg er drit lei av alle dere som mener det er for strengt! Vi skulle holdt grensene stengt i hele 2020. I sommer var vi på så jævlig god vei for å kunne åpne nesten hele samfunnet innad i Norge. Men neida, nå straffes vi med importsmitte herfra til helvete. Jeg er en av de som har gjort min plikt og holdt meg unna folk og fe i snart ett år. Jeg hater alt og alle. Men vet dere hvem som virkelig får svi? Jo det er barna våre! Det er de som blir frarøvet aktiviteter og sosialisering fordi en gjeng rasshøl skal faen ikke bli knebla av den jævla staten! Jeg har ingen planer om å stå først i køen når eventuell vaksine kommer, der er jeg skeptisk. Men hadde dere bare klart å unngå å være så jævlig egoistiske så kunne vi alle koset oss meget inn i det nye året!
Og her kommer en pekefinger til, tenk på foreldrene deres, barn med alvorlig sykdom m.m neste gang dere går på butikken uten munnbind fordi dere skal være rebeller. Skamme dere!
Så merkelig at det nesten ikke er norovirus, influensa eller lignende i år da. Selvfølgelig kan man bekjempe/bremse.
Thailand har kun hatt 4261 tilfeller. I wonder why…
Blir jo bare sensurert her inne, så vanskelig å diskutere.
Alle kan diskutere med en enkelt setning eller en meme 
hva du legger frem av fornuftig argumentasjon er noe annet
Kan ikke se at du har kommet med noe fornuftig.
Jeg bringer litt synspunkter fra mannen i gata. Også kjent som sunn fornuft. Av respekt for nabojenta på 8 som har et par år til igjen med cellegift så er det for meg den største selvfølge å bære maske og sprite hendene mine. Det samme gjelder å holde barna mine hjemme fra skolen ved eventuelle symptomer. Milde eller ei. Av respekt for de rundt meg som har hatt eller har alvorlige sykdommer, for blant annet min far som er 100 prosent sikkert at havner i grava om han får det. På samme måte vil ikke jeg ha på samvittigheten at jeg indirekte har sørget for en annen persons død ved å gi faen. Problemet nå er at vi er ikke sterkere enn det svakeste leddet, nemlig de som gir beng. Heder og ære til alle som har stått på og sørget for å avlaste helsevesen så vi har unngått at liv har måttet gå tapt på grunn av enkeltindividers oppblåste ego!
Hva med de 270 millionene som står på randen av sultedøden?
Dårlig hersketeknikk. Dette er tråden om en verdensomspennende pandemi. De 270 millioner menneskene får ikke jeg som enkeltindivid hjulpet. Det overlater jeg til organisasjoner og statsmakter/eu/fn etc.
Hvorfor skal du egentlig vie de så mye oppmerksomhet? Det finnes nok av mennesker i Norge som daglig ikke får nok måltider og lever under fattigdomsgrensen. Det gjorde de også før denne siste hungersnød. Men det er vel ikke så farlig med de så lenge man tar seg godt ut og kan redde verden med noen bistandsmilliarder
Fra NRK
KORONAVIRUSET
Høyeste koronatall registrert i USA
USA har det siste døgnet registrert både det høyeste daglige smittetallet og antall dødsfall så langt i pandemien, ifølge Johns Hopkins-universitetet. Totalt ble det onsdag registrert mer enn 3.700 koronarelaterte dødstall de siste 24 timene.
I samme periode ble det registrert over 250.000 nye tilfeller av covid-19-smitte, ifølge universitetets oversikt.
USA har opplevd en kraftig smitteøkning i mer enn en måned, og 113.069 er for øyeblikket innlagt på sykehus på grunn av viruset, viser oversikten til The Covid Tracking Project.
I alt er det registrert nærmere 17,4 millioner smittetilfeller og 314.577 koronarelaterte dødsfall i USA, ifølge oversikten til Worldometers. Det er mer enn noe annet land.
C0r0naviruset er et skalkeskjul for å innføre en ny verdens0rden, en stakeholder kapitalisme på papiret som ikke vil være noe annet enn ny føydalisme, der 0.01% av befolkningen eier alt (Agenda 2o3o sitt mål er å fjerne mesteparten av privat eiendom). Sjefen til WEF sier de vil kombinere menneskers fysiske, digitale og biologiske identitet. Det er ikke vanskelig å tenke seg at innføringen av digitale c0vid-vaksinesertifikater som vil trengs for å reise, gå på konserter og offentlige arrangementer og etterhvert alle offentlige steder og jobb er begynnelsen på den planlagte, fullstendig totalitære kontrollen over folk flest sine liv. Avskaffelsen av kontanter og ødeleggelsen av millioner av jobber vil føre til total avhengighet av staten som dermed vil kunne tvinge folk til å godta hva som helst. Det er allerede 50% av befolkningen som synes dette høres ut som en god plan. Folk vil bli nektet fossil drevne biler og dermed ikke lengre ha reisefrihet til plasser Eliten kommer til å nekte dem, og de allerfleste vil bli tvunget til å bosette seg i “smarte byer” hvor de bor i kollektiver. “You will 0wn n0thing, and be happy ab0ut” søk det opp!
Det der høres ut som en god plan. Fantastisk! Kan du hjelpe meg komme i kontakt med de rette personer for å drive dette videre ut i praksis?