Inovia Pharma,ny coronavaksine er klar for å prøve ut på mennesker i april,kan være i handelen mot slutten av året!!!
Aksjen går rett opp!
1 ansatt hos Elkem i Oslo smittet. Hele kontoret stengt.
Er det vanskelig å skjønne at dette blir dyrt ?
Snart må bedrifter og husholdninger med gjeld tvangsselge. Hva skjer når det ikke er kjøpere ?
Konkurser og videre fall.
0 problem #Hjemmekontor og helg nå
Jeg setter pris på dine synspunkt. Fortsett å skriv. Bare ignorer de som kverulerer.
Ikke ta alle over en kam. Noen er nyhetsroboter, men tror de aller fleste også faktisk leser
Jeg setter pris på alle her inne, også de som har gitt meg klovnefjes.
Hadde ikke vært det samme om alle var enige.
Det er fint å kunne danne seg et bilde av stemningen der ute. Det har gitt meg bra fortjeneste hittil, ved å sitte bear
Jeg tror det er lenge til omfanget av dette når inn hos folk flest. Da selger jeg bear og kjøper OBX.
Sitter ute å spiser i thailand, relativt få som går med munnbind. Mener dette er hausset alt for mye opp. Det er ikke svartedauden, men jeg gjør det jeg kan ved å passe på at inntaket av alkohol står i stil med matiinntaket
Ser ut til at Sør-Korea begynner å få kontroll. Daglig prosentvis øke i nye tilfeller har dalt jevnt og trutt fra 35% til 5% i løpet av siste uka.
Ja spørs om ikke Iran tar over andreplassen snart
Da er det bare og bruke samme oppskrift verden over,og markedet snur til uka.
Det er bare kjempetrist det som skjer i Italia nå.
Det kan se ut som at Italia har fått den farligste mutasjonen, I så fall har vi den her også.
200 døde i Italia, men 50 av dem i dag…
Dødstallene i Italia er svært høye, men samtidig er alle tilfellene i Norge (importerte fra Italia) fortsatt oppført som milde på VG’s oversikt, de eldste er vel fra 26. februar og informasjon om alle pasientene var oppdatert fra FHI i går:
CFR i Italia kan like gjerne skyldes mangel på testkit samt høy lokal spredning der de milde tilfellene aldri blir testet.
Analyse av genom er det som kan si oss noe om hvilken variant som er hvor, ikke vår egen oppfatning av mangelfull informasjon.
Pasientene i Norge har ikke vært syke lenge nok til å vite om de blir alvorlig syke.
Når blir man alvorlig syke?
« «Dag 12. Jeg har et tilbakefall. Akkurat da jeg trodde at influensaen ble bedre, har den kommet tilbake for fullt. Det er vanskelig å puste. Bare det å gå til toalettet gjør meg utslitt. Jeg svetter, er glovarm, svimmel og skjelver. TV står på, men jeg forstår ikke det som skjer. Dette er et mareritt».
I Lancet sitt studie ad 23. Feb. så døde folk typisk sett først etter 28 dager. Tross helpemidler på alle mulige måter. Multiple organ failure, nyre, hjerte, lunge…