That’s a «LOL» from me…
Jeg tror det omtrent ikke om jeg ser det engang…
That’s a «LOL» from me…
Jeg tror det omtrent ikke om jeg ser det engang…
Må le…
Lokale menigheter avlyser planlagte arrangementer men oppfordrer sterkt til husmøter… Er det mulig
Husmøter?
At man samles hjemme hos hverandre…
Har noen skikkelig åndelig fb venner som brenner for saken tydeligvis
Jeg har kalt inn til husmøte med familien kl. 1700 i dag. Vi skal ha en opptelling av varelager, gå gjennom middagsplaner de neste to ukene, og fordele arbeidsoppgaver. Det er også satt av tid til “annet” mot slutten av møtet. Regner med eldstemann ønsker å ta opp bruk av PS4 og mobil i disse krisetider.
HAha, verste er at du sikkert er seriøs. Tipper det blir fri bruk av Ps4 og mobil ;D
Forelder som jobber som fastlege. De har hatt flere pasienter som viste seg å ha corona.
Legene får ikke lov til å teste seg.
De som er ansvarlige for denne fadesen må straffeforfølges.
Dette er rett og slett utilgivelig…
Alle landets barnehager, skoler, videregående skoler, høyskoler og universiteter stenges.
Alle vedtakene gjelder fra i dag 12. mars klokken 18.
Jeg har vanligvis liten sans for Mads Gilbert, men at han er dyktig i jobben sin, det kan ingen ta fra ham, og akkurat her har han helt riktig:
Etter pressekonferansen sa noe slikt som “på grunn av smitte vil vi ikke ta spørsmål en til en men i plenum. En mikrofon vil bli sendt rundt ”
– Det forteller oss at vi må opptre så vanlig som mulig, også i en situasjon hvor smittsom sykdom brer seg.
– Det er å vise solidaritet med samfunn som er mer sårbart enn vårt eget. Verden må ikke stoppe opp på grunn av frykt.
“Kan” skape frykt? hah
Dette har allerede gått for langt, stenger de flyplassene kan de dra pokker i vold!
Er dessverre ikke norske myndigheter som bestemmer dette. Blir opp til EU å sette føringer som vi følger. Samt WHO osv.
Føringene har gått for langt. Sitter pensjonister overalt her i Thailand og hoster mellom slurkene av det lokale ølet. Ingen som bryr seg.
Det var flere her inne som kommenterte for noen uker siden at jeg kunne jo evakuere til hytta.
Pluss mange klovnefjes.
Vel, det er akkurat det jeg har gjort. Fryseren er stappfull og skiløypene er nypreppa.
.,.,.,.,og BEAR stiger til himmels.
Kan bare legge til at det var nesten umulig å oppdrive en fryseboks. Men jeg fikk en utstillingsmodell
Solberg: «Hamstring er usolidarisk og unødvendig»
Og det er jeg helt enig med henne i. I det hele tatt så svinger pendelen alt for langt den andre veien i befolkningen nå virker det som.