Hvis det der var ekte så kunne han gått ut med navn.
Sånn som Imperial College bruker det, så er CFR diagnostiserte, og IFR alle smittede, eller “reell CFR”.
Takk som spør, formen er fin den. Lett forkjøla.
Liten fare for at evolusjonen på en komet har greid å skape et virus som trenger mennesker eller andre pattedyr som vert.
Vg skriver på sin side følgende:

Ca. tall:
1 uke inkubasjonstid.
2 uker sykdomsforløp med ulik grad av symptomer. (Noen ganger lenger).
I tillegg blir man ikke erklært “frisk” før det har gått en uke med null symptomer.
Så fra man blir smittet til man kan erklæres frisk tar det altså typisk fire uker.
I tillegg tror jeg helsevesenet prioriterer andre ting enn å telle hvem som har blitt friske - heldigvis.
Nei, enig i det. Men det har ihvertfall ikke hverken “konspirasjons”- teorier eller Science fiction i seg.
Og :
«De første virusene ble kanskje til for nesten 3,5 milliarder år siden, da det første livet på jorda oppsto. Men hvordan ble virusene til? «
Det stemmer vel ikke helt? CFR er alle med symptomer (også de uten diagnose) og IFR inkluderer smittede uten symptomer.
At en komet har passert jorda og slengt fra seg coronaviruset er noe som hører hjemme på galehuset.
Å redigere et sitat på den måten, slik at det fremstår som jeg faktisk har skrevet det, er ganske drøyt. Kan du slette det vær så snill?
Jeg har vel ikke redigert noe? Konspirasjon ( om Kina) var til andre innlegg.
Ellers er vel mannen som skrev det jeg siterte ingen galning antagelig. :
Du mener altså i fullt alvor at corona-viruset kommer fra en komet som har passert jorda?
Antatt dødsrate opp til 1% betyr at 99% overlever. Og de fleste som dør har annen sykdom, og/eller høy alder. 90% av de som dør er over 70 år, de fleste med hjerte/lungeproblemer fra tidligere.
Dr.med Gunhild Alvik Nyborg tar etter min mening helt feil når hun samenligner dette med pest. Eksempelvis Lungepest har 100% dødelighet “Lungepest ytrer seg som en lungebetennelse med voldsom ødemdannelse (væskeutsiving) i lungene, og har dødelig utgang i løpet av to–tre dager på grunn av åndedrettssvikt. Mortaliteten (dødeligheten) ved lungepest er 100 prosent uten adekvat antibiotikabehandling.”
Coronasykdom er noe helt annet enn pest. Slik helsevesenet i Norge jobber gjør de alt rett, ved å få strukket utbredelsen, slik at sykehuskapasitet opprettholdes.
I NRK-programmet viste Fredrik Solvang seg som en amatør, og skulle selv slått direkte ned på pestforståelsen til dr. Nyborg. Hun overdrev usannsynlig og Solvang burde avslørt henne.
viktig å nevne at lungepest har en dødlighet på mellom 5 0g 10% ved behandling da 
Det var en hypotese ( Skrevet i 1985, lenge før dette hysteriet.) av Lyall Watson. Altså i edruelige tider.
"…ett hierarkiskt militärt system hämtat från Nato.
Jeg har mer sansen for L. Ron Hubbard sin teori om at sykdom skyldes ånder fra romvesener som er dumpet i vulkaner.
Kan du ta disse alternative science-fiction teoriene et annet sted?