Smittede utenfor Kina domineres av “international conveyance” aka cruiseskipet.
Er vel egentlig en skandale at de ble holdt fanget på cruiseskipet. Burde fått et bedre tilbud.
Burde senket det umiddelbart
Edit: Til info, dette var ironi for de som ikke skjønte det.
Du ville kanskje nuked hubei provinsen i samme åndedrag?
Ser enkelte (spesielt et par stykker) her tydeligvis nyter situasjonen. Kan jo få Koronasymptomer bare av å lese her… Blir i det minste uvel av å se hvordan noen nyter å spre mest mulig skrekk og gru.
Vel, det er jo et kjent grunnlag for vellykket short…
Kjent sak at poster om Korona på TI flytter indexer… laughing my f… ass off…
Skjønner ikke denne sutringen fra de som ikke deler et like pessimistisk syn på de økonomiske fremtidsutsiktene?
Tre av fire aner det ikke når de er smittet av vanlig sesonginfluensa, de har ingen symptomer og vil derfor lett smitte andre.
Minner på at 5 millioner reiste ut av Wuan,(av 11), før det kinesiske Nyttår, greide ikke å holde meg!!
Jeg har aldri påstått at de faktisk lykkes i en slik skitten agenda.
Narrative i morgon vil hvertfall dreie seg om at Corona =
Chelsea 0 - 2 Corona
Der har du et godt poeng. Hadde vært interessant å vite hvor mange av dem som dro utenlands. Er jo noen vintersportssteder her til lands som har kinesiske skilt i butikkene…
Til opplysning. Det er 4 separate smittekluster i Japan hvor man ikke sljønner hvordan smittebærere har blitt smittet (ikke vært i Kina, ikke vært med andre kjente smittede, osv.). Disse er beviser for at Japan allerede er ute av kontroll. Jeg ser at noen flyselskap begynner å kutte i reiser til Japan.
Her kan det være viktig å sitte fremst på stolen og følge med.
Jeg tror coronaviruset kommer under kontroll i mars og har posisjonert meg i markedet deretter.
De som tror ting går til helvette, er selvfølgelig short.
Ikke noe rart med det.
Ser ut som de har en form for kontroll i Kina, det er resten av verden jeg er bekymret for.
Her er britiske reiserådene for Japan…pågående coronautbrudd…
Poenget mitt er at de negative er ikke negative pga shorten sin, men de er short pga negativiteten sin.
Og det er helt naturlig, og helt greit.
Japanere er et folk med disiplin. De finner ut av flokene og tar de nødvendige skritt,
For mye( bl.aOL) står på spill om de skulle mislykkes-
Og Kina har lenge tatt de nødvendige og tunge skritt. De er i ferd med å lykkes.
Så la oss be for Afrika.
Og det er selvfølgelig en bønn for oss selv.
I ferd med å lykkes? De har vel beviselig feilet. Eneste som holder Kinabørsen oppe er forbud mot salg, forbud mot short, stimulanser og rentekutt. Vent til de tillater normal handel. Da tror jeg du får se et blodbad.
Kilde?