Limer inn svaret mitt her Krafer siden det forsvant fra fundamental tråden. Som var forståelig egentlig. Vet ikke hvorfor din fikk stå og ikke min:
Det viser jo bare hvor lite du følger med. Det spiller ingen rolle hva du tror. Når dette er sagt om og om igjen på pressekonferanser i mange dager om ikke uker. Du kan ha dine meninger, men ikke dine egne fakta. Til info så motsier jeg meg selv aldri. For jeg har alt for høy IQ til å motsie meg selv. Da ville skammet meg voldsomt etterpå.
Det som skuffer meg er at du her ikke viser en større evne til å se hvordan ting henger sammen. Trump innkaler til en pressekonferanse om virussituasjonen. Media omgjør pressekonferansen til en pressekonferanse om hva Trump gjør feil. Tema går bort fra virussituasjonen og Trump ender opp med å forsvare og skryte av seg selv, mot sin vilje.
Den logiske slutningen blir at media tar fokus bort fra virussituasjonen og hans og hans fagfolks evne til å kommunisere den viktige infoen ut til det amerikanske folket. Det er jo ikke Trump som innkaller til en pressekonferanse der de kan snakke om hva han gjør galt. Han vil snakke om hvordan de skal stoppe dette faenskapet. Når du demonstrer at du ikke ser slike sammenhenger så sier det meg enten at du ikke følger med, og hvorfor har du så sterke meninger om saker du ikke følger med på, eller at du ikke har evnen til å se relativt enkle sammenhenger. Begge deler skuffer meg. Du har mulighet til å imponere meg om du innrømmer feil, det gjør jeg stadig vekk. Og jeg forventer at andre kan gjøre det samme. Ellers - ingen respekt desverre. Jeg er hard og rettferdig mot alle. Gamle som nye venner.
Nei det er ikke det jeg sier. Du mistolker her også. Jeg sier selvsagt at de misforstår med vilje. Fordi de har sett seg FULLSTENDIG blind på sin agenda.
Beklager, men spørreundersøkelser forsvant fra min sfære under valgkampen i 2016. Siden de ble bevist totalt ubrukelige til anything. Det burde de gjøre fra din også.