Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Koronavirus - Covid-19 - Småprat

Jeg har ikke noe i mot å ta en årlig koronavaksine. Det har jeg gjort med influensavaksine i årevis.
Går ut fra at man kan forbedre vaksinene etter hvert som man får mer erfaring og kunnskap.
Det gjelder å høste fruktene av vår vitenskap!

Skulle man likevel bli syk selv om man er vaksinert, vil det da normalt bli et mye mildere forløp.

1 Like

Jeg har aldri tatt vaksine mot influensa, og jeg kommer ikke til å starte nå.

3 Likes

Det bestemmer du selvsagt selv.
Men jeg håper du innser at massvaksinering mot Covid-19 er den eneste realistiske vei tilbake til et normalt samfunn? Selv om du mener at samfunnet bare skulle ignorert hele pandemien og fortsatt som før, så er du vel så pass realistisk at du innser at en slik strategi ikke vil bli aktuell?

Da synes det mer enn rart at du bruker så pass mye tid på å advare mot vaksiner. Du ser ut for å virkelig lide under tiltakene, men ønsker likevel ikke at vaksiner skal få oss ut av elendigheten??

2 Likes

Jeg formidler bare sannheten om vaksinene. Har ikke tenkt å rosemale dem selv om de trengs for å roe ned de hysteriske. Ærlighet varer lengst.

1 Like

4 Likes

Ganske sprøtt om det hold i dette…

3 Likes

Dersom din agenda er sannhet og ærlighet, hvordan kan det da ha seg at du kun leter etter de negative sider ved vaksinen?
Oppfatter du deg selv som balansert…?

4 Likes

Handler vel om å dokumentere sine meninger og bakgrunnen for dem?:slight_smile:

Dette er feil. Jeg har tidligere linket til artikler som viser at noen vaksiner er over 90% effektive.

1 Like

Dette har florert på nett siden utbruddet. Slepphendt håndtering av avfall fra forskning.

2 Likes

Den første som fikk vaksinen i Haugesund døde i dag. 3 uker etter første sprøyte.

1 Like

Vet du noe om alder/tillstand?

1 Like
1 Like

Lurer på hva vaksineskeptikere tenker om dette. :stuck_out_tongue:

Bedre å bare la 50% av de smittede dø ser ut til å være normen. :crazy_face:

2 Likes

Spennende;

1 Like

Hvorfor ble den andre Covid tråden lukket?

Edit: Ok, åpnet raskt igjen. Litt temperatur, men det må vel være lov?

9 Likes

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-05-04/world-s-most-vaccinated-nation-reintroduces-curbs-as-cases-surge

:roll_eyes:

1 Like

Fordi de har brukt kinesisk søppelvaksine med ca 50 prosent effektivitet bare.

2 Likes

Admin og moderator gruppen ser at Covid tråden har gått fra å bli en plass hvor man diskuterer påvirkningen på aksjemarkedet til generell konspirasjonsteori. Vi anser at tråden derfor har utlevd sin nytte og stenges.

11 Likes