Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Den er iallefall garantert av noen :wink:

Og det vil vÊre et problem for en rekke stater om folk mistet trua pÄ verdien.

Crypto valutaene er jo garantert av nada, Ăžkonomien har ingen avhengighet av dem. Det perfekte traderproduktet. Uansett hvor mye man fucker valutaen har det null effekt i den virkelige verden. ( Man ser jo allerede at en rekke mindre valutaer sannsynligvis trades kun av utviklerene mellom seg for Ă„ skape volum og prisstigning.

1 Like

Hvor lang tid tar det fĂžr Bitcoin dĂžr?

1 Like

Er vel i grunn ikke uenig. Men er fortsatt sterk i troen pÄ blockchain, og at bÄde BTC og noen altcoins fortsatt er her om 10 Är.

Den som lever fÄr se. :slight_smile: Og gÄr det i grus er tapet stort sett bare et tall i et regneark :stuck_out_tongue:

? Lite kunnskap innafor cryptos?

Kan ta opptil 4 uker Ä bli verified pÄ kraken nÄ stÄr det

Med denne farta sÄ kommer jeg vel ikke inn fÞr bobla sprekker :smile:

NĂ„r “bĂžrsene” har sĂ„ stor pĂ„gang, da er det en kontinuerlig stor strĂžm av ny kapital skulle man tro. SĂ„ det kan vel hindre (forsinke) en korreksjon til en viss grad?

Sunn skepsis inntil arbeidsgiver lĂžnner deg i crypto :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Etherum er bare HYPE! Bitcoin vil alltid vĂŠre den stĂžrste.

Det eneste sentralbankene garanterer er at de kommer til Ä trykk sÄ mye nye penger som de kan. Mange vil ogsÄ trykke mer enn det

5 Likes

http://www.coindesk.com/nevada-first-us-state-ban-blockchain-taxes/

1 Like

Status, your gateway to Ethereum (The Status Network launches June 17th)

1 Like

HVa tenker du pÄ? Om de ikke blir enige om Ä endre blocksize pÄ Bitcoin sÄ blir den ubrukelig ettersom blockchainen vokser og vokser.

1 Like

Jeg fant jeg fant! :slight_smile:

Noen Bitcoins liggende. Ikke rare summen. Det var det som var igjen etter at jeg handla noe online med BTC for 2 Är siden. Det var sÄ lite at jeg bare lot det ligge, men det morsomme er at det har nÄ vokst til Ä dekke det jeg kjÞpte i utgangspunktet and then some :smile:

Det stÄr kontoen er svak, sÄ vil gjerne flytte disse asap over til noe tryggere.
Hvilken wallet bruker dere og hvilken er tryggest? Vil gjerne ha en som kan synce opp mot Kraken o.l. slik at jeg kan begynne Ă„ trade litt Krypto :wink:

2 Likes

Du kan sikkert sende det til Kraken fra din wallet hvis du vil trade.

Er det en egen wallet pÄ kraken? Kompis av meg anbefalte en USB stick. Er kraken trygt nok?

Hvis du sender det til kraken sÄ er det de som oppbevarer det for deg sÄ det bÞr ikke brukes som en langsiktig lÞsning for oppbevaring siden de kan hackes osv.

1 Like

Kraken er konto, slik du har nÄ.

1 Like

For 2 Är siden nÄr du skrev dette stod Bitcoin i $221. I dag stÄr den i $2769 :scream:

6 Likes

Bommet “litt” der

:flushed:

Men hypen var jo litt over da. Og svÊrt fÄ gjettet pÄ den formidable boblen som.siden den gang har fÄtt utvikle seg.

@Jadda har jo truffet bra her fÞrst i bitcoin og sÄ ethereum. SÄ noen sÄ det og skrev post etter post om dette. SÄ ingen unnskyldning for den som ikke har fÄtt med seg noe av den fomidable oppgangen :slight_smile:

3 Likes