Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

1 Like

Vurderer sterkt å gå inn med en god del, så spre risikoen i shortsalg av mange valutaer. Men svært skeptisk til disse markedsplassen og den sikkerheten de har. Gjør man ei kule så spørs det vel om en får ut penga… tror mange av dem vil slite med cashflowen sin rimelig kjapt om et bredt krakk kommer…

Tror også at det ikke er noe hast. Bobla kan nok blåses opp endel til. Men i løpet av sommeren senest høsten… som det skrives, oktober er jo feks en fin krakk-måned.

Lenge til hummerfisket

Ville aldri ha prøvd å shorte krypto (eller kjøre på med longposisjoner med leverage). Altfor volatilt. En bekjent mistet 8 ETH da han satte en longposisjon med 5x leverage… på toppen :stuck_out_tongue: Var helt sikker på at det skulle fortsette oppover, men så kom en massiv korreksjon. Han fikk selvfølgelig ikke sove den natta :smiley:

2 Likes

Ny portis:
ETH
XRP
ZEC

Og litt VRC og Factom for gøy :slight_smile:

Snuser litt på Bancor jeg også! Flere som har troen?

Hvordan gikk det med den kjappe gevinsten? Så ikke at du postet noe mer?

1 Like

Gikk litt bort i glemmeboken da det ble litt for meget med rødvin utover fredags natten :wink: Kjøpte dog 1900stk HMQ til 0.00007376 igår kveld.

2 Likes

Noen som har erfaring her med trading på disse plattformene, for eksempel kraken?

Spread og fees på selve tradingen er jo greit nok å finne ut av, men i tillegg så kommer jo valutapåslag, gebyrer og annet(?) for å sette inn/ut penger og coins også. Noen her som klarer greie marginer med dette eller?? Erfaringer med hvor lang tid det tar å overføre litt frem og tilbake mellom bankkontoer, platformer, wallets?

Har troa, men tror mange blir med på ico’en

Forklart med teskje, hvis du ikke har skjønt den helt :

1 Like

Flere som ikke kommer inn på kraken?

Edit: Funka nå

Kommer denne til å overgå Bitcoin? OMG! :scream:

2 Likes

Syk oppgang i det siste i hvertfall!
Håper virkelig teknologien blir tatt i bruk og at det ikke bare er en investeringsboble.

Her er to enkle å starte med:
Alt-i-ett-chatten Status lanseres 17.juni. Alpha tilgjengelig allerede.
Steem er et sosialt nettverk der postere og innholdsprodusenter får betalt.

1 Like

Fått solgt? Ser ut som den brekker ned nå?

BTW, du lister ikke coins i porteføljen din, eller regner du dem som cash??

Solgt? Brekker? Nei. Skal opp igjen mot 0.00009000

I og med at det er snakk om småbeløp jeg kjøper altcoins for ser jeg ikke behovet for å føre det opp i min portefølje.

1 Like

Bancor ico

Noen har blitt #filtyrich

Hvordan funker det?

Du bare sender eth til en adresse de har lagt ut så tror jeg du skulle motta 100 bancor tokens per eth du sendte. Prøvde med en halv eth i går, men glad jeg fikk den tilbake. Synes prosjektet så interresant ut, men skjønte at “alle” skulle være med på det når eth tok av og nesten alle andre sank i går.