Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Aldri vært så dyrt med en inngang heller :stuck_out_tongue:

Han skal ikke kjøpe, men shorte

1 Like

Seriøst? Shorte krypto?

@cagey2 som advarte meg mot å gire med kredittkort og sa det var high risk skal shorte noe av det mest volatile som finnes? Damn… :neutral_face:

1 Like

Er nok ikke all in i shorten

2 Likes

Men shorten må jo dekkes inn, og rarere ting har skjedd enn at en kryptovaluta har gått mangegangern på kort tid.

Da har jeg fått registrert og godkjent ID etc etter en del om og men…

Da er det bare å vente på pengeoverføringen.

:wink:

1 Like

Hvor ofte oppdateres Coinmarketcap.com? Ser det er så mye som 10 dollar på ethereumen som skiller fra coinbase til marketcap.com

Håper du poster tradingen din her løpende. Skal bli spennende å følge utviklingen.

Ingen tvil om at dette er high risk / volatilt:

1 Like

Da er konto også verifisert og jeg kan overføre hoved-beløpet. SEPA betalinger så allerede her begynner gebyrene å løpe. 2x20 kroner.

40 kr er vel ingenting når du skal shorte og tjene 1000-vis!

1 Like

Ja, faste gebyrer får vel være greit, verre med de prosentvise :wink:

Da ble det bitfinex-konto og IOTA på meg likevel. Trenger ikke å verifisere med ID så lenge jeg bare overfører kryptovaluta.

Har i tillegg doblet min Ethereum-posisjon - selvfølgelig rett før den vanvittige prisnedgangen…

Så da sitter jeg med:
ETH, IOTA, Litecoin, Verium, Vericoin, Bitcoin, Stellar Lumens og Ripple

PS @Jadda du må selvfølgelig ikke fortelle oss noe om tradingen din. Ser i etterpåklokskapens lys at det leses mer konfronterende enn jeg hadde tenkt. Tanken var at du kanskje hadde mer trua på teknologien enn valutaen, eller om du bare venta på en stor prisnedgang… Som du ser har ihvertfall jeg trua på ETH

4 Likes

Litt texas i ethereum markedet nå
https://dwq4do82y8xi7.cloudfront.net/widgetembed/?symbol=KRAKEN%3AETHUSD&interval=D&symboledit=1&toolbarbg=f1f3f6&hideideas=1&studies=&theme=White&style=1&timezone=exchange

Verdien stuper, kraken sliter og coinbase er nede.
https://status.coinbase.com/

Mineren min som står å jobber med lik hastighet som den har gjort siste uka er langt mindre effektiv også.
https://eth.nanopool.org/account/0x4b4c508d93933f58b41e057a8e5223dc209bd8b8

Sistnevnte skyldes nok at mengden minere har eksplodert de siste ukene og dermed stiger vanskelighetsgraden.

What the hell! Var Ethereum nede i $140 i dag?

Var nede i EUR 202 eller noe på gdax.

Jaja, hadde jeg fort fått en dobling av innsatsen alt hadde jeg hatt penga inne i dag…

Edit: Ja, var visst mye lavere veldig kort! Da hadde jeg fort hatt nær 300 % i ETHEUR første dagen…

:astonished:

Var faktisk helt nede i 80 cent eller noe. 99% flashcrash. Mange med margin som ble skikkelig fucked her idag…

Tviler på den var så lavt, tipper det var en bugg.

Samme bug på flere exchanges samtidig? Tja…

Betryggende opplegg det her ass… jajamennsann… og dette satser folk sparepengene sine på?

Surt jeg ikke var inne med shorten min enda :astonished: