Stemmer. Spreaden er redusert nÄ, under 1% pÄ Ethereum. Gearing er ogsÄ Þkt til 1:20 pÄ Plus500. Men dette varierer hele tiden utifra volatilitet.
Hva er spreaden pÄ Kraken, Bitfinex etc?
Stemmer. Spreaden er redusert nÄ, under 1% pÄ Ethereum. Gearing er ogsÄ Þkt til 1:20 pÄ Plus500. Men dette varierer hele tiden utifra volatilitet.
Hva er spreaden pÄ Kraken, Bitfinex etc?
Hvordan gÄr shortingen sÄ langt? HÄper du har langt perspektiv : )
Han kan bare legge inn tilbakekjÞp pÄ 0.10$ sÄ fÄr han valutaen plutselig igjen. =)
Det gÄr j⊠tregt for Ä si det sÄnn, har ikke fÄtt satt ut noen ting enda.
Status nĂ„ er at jeg har fĂ„tt over testbelĂžpet til coinbase/gdax. Flyttet litt frem og tilbake her for Ă„ teste, og fant dermed ut at jeg var helt lĂ„st til EUR-par pĂ„ denne plattformen, og at de kun tilbyr margin trading pĂ„ Bitcoin der. Fant ogsĂ„ ut at det er forsinkelse pĂ„ 48 timer(!) for overfĂžring av kjĂžpte bitcoins i fra coinbase sitt âvaultâ og til andre bitcoin adresser. HovedbelĂžpet er pĂ„ vei til coinbase nĂ„, men ikke dukket opp pĂ„ kontoen der enda.
SĂ„ har jeg registrert meg pĂ„ Bitmex hvor de er mye slackere pĂ„ verifisering og kontroll. Dermed fĂ„r jeg ogsĂ„ mye mindre tillitt til dem, sĂ„ litt skeptisk men skal prĂžve Ă„ overfĂžre kjĂžpte bitcoins kjĂžpt pĂ„ coinbase til dem og trade derfra. De tilbyr en del valutaer og gearing/margin trading. Men de definerer all handel som funksjon av bitcoins (vil ikke hĂ„ndtere noen fiat valutaer pĂ„stĂ„r de) noe jeg ikke akkurat liker og jeg hater Ă„ vĂŠre eksponert i bitcoins ogsĂ„ under overfĂžringen ditâŠ
SĂ„ veien er ganske kronglete og det blir den jo ogsĂ„ nĂ„r jeg skal ta verdiene tilbake noen jeg selvsagt har ambisjoner om. Det kommer ogsĂ„ til Ă„ ta tid, gebyrer og innebĂŠre risikoâŠ
GDAX spreads nÄ:
BTC/USD 0,01 USD => 0,0004 %
ETH/USD 0,01 USD => 0,0031 %
LTC/USD 0,01 USD => 0,0218 %
BTC/EUR 0,01 EUR => 0,0004 %
ETH/EUR 0,05 EUR => 0,0171 %
LTC/EUR 0,32 EUR => 0,7786 %
Bitmex mĂ„ jeg sette meg litt mer inn i, men spread pĂ„ XBT/USD 0,1 USD. Og her er som sagt alt relatert til bitcoins, sĂ„ selv om du trader for eksempel Etherium sĂ„ eier du ikke det virker det somâŠ
Edit: Som antatt: âBitMEX is a derivatives exchange that offers leveraged contracts that are bought and sold in Bitcoin.â
Edit2: Det vil ogsĂ„ si at det som skjedde med Etherium pĂ„ Gdax nĂ„ nylig ikke vil vĂŠre mulig (i samme grad i hvert fall) pĂ„ Bitmex: âBitMEX uses the underlying index price for purposes of margin calculations, not the last traded price. This means that a malicious trader cannot manipulate the order book and cause erroneous liquidations. BitMEX employs a system known as Fair Price Marking to adjust the index price due to basis or funding.â
Bra. Samme ser ut til Ä gjelde pÄ Plus500 og Avatrade. Bunn pÄ ETH tidligere i uken var omkring 250-260.
Ethereum Vs. Bitcoin: What Sets Them Apart? | CNBC
For de av dere som har realisert gevinst i kryptovaluta. PĂ„ hvilken side betaler en minst gebyrer og avgifter for veksling og overfĂžring av valuta.
Hvordan er gebyrene pÄ Kraken i forhold til eventuelt andre sider?
Vi gÞr mÄnedsstatus i Vericoin/Verium trÄden - Verium er 5 doblet siden trÄden startede for 28 dage siden - kom med ind og diskuter.
"Der er gÄet ca. En mÄned siden Verium trÄden blev oprettet. Verium er pÄ denne korte tid gÄet fra $0.7 til $3.5 - en 5-dobling- alt i alt en god mÄned og fornuftigt at gÞre status med hvor vi ser udviklingen pÄ kort og langt sigt.
Jeg tror, pÄ trods af den hurtige stigning at Verium sagtens kan udvikle sig lignende den kommende mÄned da den slet ikke er pÄ mcap niveau med sin sÞstercoin -Vericoin som har en mcap pÄ 15-20 mill.
Verium har nu en pÄ 3-4 mill. SÄ gode muligheder her.
PÄ lÊngere sigt ser jeg begge (Verium og Vericoin) vokse sammen op ad vÊrdistigen. Synes teknologien og visioner til i hvert fald at vÊre med i top 50 er der, og pÄ lÊngere sigt top 20 nÄr de nye features rulles ud. http://www.vericoin.info/downloads/roadmap_V1.pdf
Hvad er jeres synes syn? Synes umiddelbart det ligner en no brainer- min strategi er langsigtet her, da jeg rent faktisk tror pÄ visionen fra udviklerne!"
Satte inn penger til Bitcoin Norway, heldigvis ett bare ett par tusen lapper for Ä teste ut dette, det har nÄ gÄtt 1 uke og fremdeles ingen penger Ä se pÄ Bitcoin Norway kontoen, de beklager seg med stor pÄgang.
Vel, for gi de litt mer tid fÞr en evt. kontakter forbrukerrÄdet eller lignende.
Handla der istad med direkteoverfĂžring skandiabanken-skandiabanken
Fra jeg sendte pengene tok det 15 minutter til min bitcoin var registrert og verifisert pÄ min wallet
TestbelÞpet er kommet inn pÄ Bitmex fra Coinbase. Satte alt rett i short ETH 35x gir
Edit: Lukket pÄ ca 200%, ny max short ETH 50x
Edit2: Ut pÄ stop omtrent med en gang. Morro, mÄ prÞve igjen
Lykke til synd du ikke kom inn med den for noen timer siden
Hvordan er spreaden pÄ Bitmex?
XBTUSD ligger stadig pÄ 0,1 USD.
Resten av krypto/XBT produktene ser det ut til Ă„ variere ganske mye.
Etherium, fra 0,00001 til til 0,00050. Men virker jevnt over Ä vÊre bra likviditet og aktivitet, i hvert fall i XBT og ETH som jeg har sett pÄ sÄ langt.
Men husk at Bitmex har konstruert produkter du handler i, sÄ ikke direkte eksponert. En litt magisk algoritme som regner ut verdien pÄ swap kontrakten eller hva det er for noe du handler basert pÄ underliggende kurser i fra for eksempel Poloniex. Skal hindre trader manipulering ala det som skjedde med etherium hos gdax, men litt vanskelig Ä se hvordan det egentlig henger sammen.
Noen her som har brukt dette som kan forklare bedre??
Ja, er kjent med dette fra Plus500 og Avatrade. Her er spreaden omkring 1% pÄ Bitcoin og Ethereum, og enda hÞyere pÄ annen krypto. SÄ Bitmex hÞres ut som et betydelig bedre alternativ.
Bitcoin styrer altcoin markedet Bitcoin er kommet for Ä bli uansett hvordan vi vrir og vender pÄ det.
HĂžres ut som noe ALLE sa rundt IT-Boblen
Jeg er enig, men fÞler at Bitcoin er en slags trygg havn slik som gull er for annen valuta. Tregt, dyrt, upraktisk, men noe folk er vant til. Men pÄ sikt forsvinner Bitcoin i den formen den har tipper jeg, men sÄ fortsetter navnet pÄ en annen mÄte. Kanskje noe sÄnt�
Jeg har ikke troen pÄ de altcoins som er ute etter Ä ta over for Bitcoin, men for de som er ute etter Ä gjÞre Bitcoin bedre.
.#VRM #VRC