Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Skal du handle faktiske bitcoins eller bare derivater?

1 Like

Vet ikke helt enda. FÞrer det meste over pÄ harwarewallet nÄ, men tenkte Ä la noe gÄ over til en raskere exchange for Ä smÄtrade litt. Har tenkt litt pÄ Ä prÞve meg pÄ bitmex ogsÄ med en mindre andel.

Jeg har brukt bitcoinsnorway, jeg er noksÄ fornÞyd. Vet at endel her ikke liker dem. Ellers er sturle pÄ https://bitmynt.no vistnok meget bra. JEg har ingen erfaringer med han men bÄde @WallStreet og @cagey2 tror jeg har gode erfaringer.

1 Like

Er ikke det for Ă„ kjĂžpe bitcoins? Har bare krypto. Jeg skulle bare finne en raskere exchange. Og det har jeg funnet.

Enough said :slight_smile: Meget ryddig, simpelt og enkelt. Hadde BTC i wallet etter noen timer.

‱ Ă„pne chat
‱ si hvor mange BTC du vil kjþpe
‱ han gir deg et belþp og kontonummer
‱ du overfþrer via nettbank som en vanlig faktura
‱ etter litt er BTC i wallet klar for BitMEX - ingen HODLING her!! :wink:

1 Like

Ikke langt til $10K for Bitcoin nĂ„ :smiley: HĂ„per @pdx gir meg â€˜Ă„rets forutsiger’ :wink:

2 Likes

Jeg bruker:
SEPA -> Coinbase -> gdax -> bitMEX, og samme vei tilbake!

Hvorfor: Billigst og sikrest! Tar maks to dager (pga SEPA).

Du kan sĂžke etter mine tidligere poster om dette for litt nĂŠrmere forklaring.

Hvorrfor ikke Coinbase- bitmex?

JEg tenkte Ă„ kjĂžre bitcoinsnorway-bitmex imorgen.

Fordi Coinbase tar latterlig hĂžye fees, noe man slipper om man bruker Gdax. Det er samme eiere

1 Like

Ja, som uno sier. Gdax gir bedre kurs og lavere fees (sĂŠrlig om du er maker).

Det rare er at folk fortsatt bare kjÞper direkte fra Coinbase, nÄr det er gratis insta overfÞring til gdax. Det tar liksom 30 sekunder ekstra og du kan spare mye pÄ det!

2 Likes

Det er fordi folk ikke vet bedre.:wink:

1 Like

Er det her billigere enn Ă„ bruke sturle?

Og nÄr du skal ta uttak, fÄr du mer penger i banken ved Ä ta uttak pÄ exchangen enn Ä selge for lavere kurs til sturle?

Dumpes bitcoin i vesten fÞr koreanerene stÄr opp? USA tÞr ikke la koreanerene mÞte 10k fÞrst? Hva tenker dere? Blodbad? Sjekk prisene pÄ koreanske bÞrser vs. vestlige under.

2 Likes

Ser bitcoin cash skyter oppover nÄ. SÄ vi ser kanskje ikke en kapitalflukt ut av markedet, men til andre valutaer.

I et postapokalyptisk samfunn frykter enkelte at penger helt eller delvis vil miste sin verdi. Kryptovaluta, derimot, kan komme til Ä stÄ av selv store katastrofer

Eh, trodde det kun var spekulanter som drev med kryptovaluta

Lurer pÄ hvordan man betaler med krypto uten strÞm :stuck_out_tongue:

3 Likes

Det er jeg rimelig sikker pÄ!

Be noen her som har brukt han om Ä komme med eksempel pÄ tidspunkt, kurs og gebyrer de betalte sÄ kan vi sjekke hvor mye!?

Hvorfor skal han ellers gidde Ă„ styre med det liksom

:wink:

1 Like

Ser ut som bekymringene mine i gÄr om dumping av bitcoin var helt ubegrunnet. Ser nÄ at koreanske bÞrser ligger pÄ rundt 10k og vestlige pÄ rundt 9700 usd. Koreanerene er vel bare generelt mer bull.

Blir uansett spennende Ä se hva som skjer nÄ nÄr vi nÄr 10k! Lykke til alle som hodler :slight_smile:

1 Like

Jeg vet ikke bedre, og trenger det inn med t-skje. Bruker vanligvis Coinbase -> Bittrex. Er det mulig Ä gÄ Coinbase -> Gdax -> Bittrex uten feen pÄ 10-12 USD ved normale Coinbase -> Bittrex overfÞringen?

1 Like

https://www.youtube.com/results?search_query=how+to+avoid+coinbase+fees