Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

To investeringsråd for den konservative fra en som har fulgt kryptomarkedet timevis pr. dag (HELE denne tråden, MYE twitter, MYE reddit) siden i vår:

  1. Ikke invester mer enn du har råd til å tape.
  2. Hold.

Investerer du mer enn du tåler å tape, klarer du ikke å holde til enhver tid.

Spør hvem som helst her inne om de heller ikke burde holdt istedet for å selge / time markedet osv. Alle hadde vært rikere om de bare hadde holdt. Og det kommer tidvis mange rykter/“nyheter” om diverse kryptoer som kan virke veldig overbevisende, men som enten viser seg å ikke være sanne eller bety lite long term. Ved nyheter too good to be true, tenk: det er nettopp det. Too good to be true. Ved nyheter som virker så negative at: “nå raser det sikkert til 0!” Nei, det gjør ikke det. Dette har vist seg igjen og igjen (sannsynligvis siden 2009).

Bare hold.

Veldig enkelt, men allikevel vanskelig for mange å forstå eller følge. Derfor er det meget viktig å ikke investere mer enn du tåler å tape. Ikke mist nattesøvnen din. Invester som om det var et aksjefond, bare med en mindre andel av porteføljen din.

3 Likes

Deilig å våkne opp til ikkevoldtatte altcoins i dag :muscle:

1 Like

Du mener dette? Steemdollars gjør det jo bra :slight_smile:

45

Anbefaler å se denne (6:32). Energisk type :sweat_smile:

Tja… Topp syv hvertfall da :slight_smile: Der jeg har mest.

1 Like

Dere som har handlet litt på Bitmex.

Jeg hadde en long-kontrakt på Bitcoin i går som ble likvidert $200 under Bitmex-pris. Prisen var aldri i nærheten av hverken likvideringsprisen som stod på posisjonen når den var aktiv, eller den jeg ble lukket på. I følge support er dette bare slik det er da det er “mark price” som gjelder. Er ikke dette veldig spesielt? Mark price spiller jo f… rolle om instrumentet handles betydelig over?

@WallStreet @cagey2

Det er faktisk en bra funksjon som er der for å beskytte oss brukere mot manipulasjon og unødvendige likvideringer. Her har du nok vært ekstra uheldig i så fall. Det har vært mye rare kursbevegelser i det siste og avvikene mellom priser har vært store og uvanlige.

1 Like
4 Likes

Har brukt litt tid på å se på Crypto Kitties(https://www.cryptokitties.co/) …:cat:

Du kjøper 2 katter for ETH på https://www.cryptokitties.co/marketplace , parer de. Du får da nye katter som du kan selge eller pare videre.
Tror jeg skal få min samboer og en av niesene mine interessert i crypto ved hjelp av dette :slight_smile:

Den dyreste katten kostet vanvittige 122265$, sjekk https://kittysales.herokuapp.com/ for transaksjoner.

4 Likes

Men du kan ikke gjøre noe med dem. Du kan ikke mate dem, klappe dem, kose med dem… :roll_eyes:

Tror ikke det :slight_smile:
kommer sikkert mer greier, kjøpe mat osv…

Kjøper litt eth til dama så hun kan “spille”/teste litt

Jo, du kan gjøre noe med dem: TJENE PENGER!! :wink: I motssetning til levende katter som er et ubrukelig tapsprosjekt.

3 Likes

Burde man testet dette?? :confused: :slight_smile: Utrolig mange som kaster seg på slike bølger. $10 her og $7 der. Blir fort noen kroner. Sikkert bedre enn Candy Crush :smiley: PS. Har aldri spilt Candy Crush.

Det er jo AKKURAT dette jeg mente for noen dager siden:

Uante muligheter med blockchain. Noen er selvfølgelig bare tull, men det kommer til å komme NOE som er helt sykt revulosjonerende og nyttig; på et eller annet plan, od et kommer til å kommer flere ganger (…som ho sa…) :smiley:

1 Like

Joda, men det hjelper jo ikke at blockchain er revolusjonerende om du setter pengene på feil hest da.
Zune istedenfor iPod eller Nokia istedenfor Apple for eksempel. :slight_smile:

Jeg tror vi trenger et skikkelig dotcom-krakk først for å bli kvitt mye av søppelet før vi kan prøve å finne ut hva som er Amazon og Google her.

1 Like

Har kjøpt 2 katter…som driver å kn***er nå :slight_smile:

Tror faktisk dette greiene kan gå viralt som blockchain eksempel.

pair

2 Likes

EXIT ALL CRYPTO MARKETS!

Hehe :wink:

2 Likes

WTF, Litecoin opp 55%. RT 155$

1 Like

Var oppe i $200 på Coinbase i natt.

It's funny how some dumb kittens could be the catalyst that finally opens the eyes of the crypto world to how amazing $LTC really is. $BTC is KIA right now, and some stupid kittens slow $ETH to a crawl. ...Well hello $LTC! Finally noticing how insanely fast you are! @SatoshiLite

— Dovi Levin (@doviscrypto) December 9, 2017
2 Likes