Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Kjørte meg et lite lodd selv i CMT - har troen på denne! Ser i roadmap at de skal ta i bruk CMT snart i appen, da tror jeg vi skal ei litta tur til månen :wink:

Ja vi får satse på det @Rath0r , håper bare jeg får omplassere litt mer midler før det eventuelt skjer :slight_smile:

1 Like

Ble et bingolotto lodd i CMT på meg og hehe :smiley:

Hehe, skal si tekinvestorene var risikovillige idag! Bare å fylle på med mer informasjon om CMT om noen finner noe relevant.

Ja bare dytte inn og krysse fingrene.

Var vel et par som investerte i Wabi ico her. Gikk akkurat 20x :grinning:

2 Likes

Sykt

Hiver meg på CMT jeg også… Spennende! :sunglasses:

Tok et lodd i CMT jeg også :sweat_smile:

Håper du ikke føler noe press @Biotec at alle slang seg på :joy:

Da blei det CMT også da :smile:

Jeg klarer nok skvise inn en alt-coin til i portfolioen min så jeg kjøper litt CMT jeg også. Kursen kommer til å gå ned nå, beklager på forhånd.

CMT her og, virker lovande!

hehe,bare flott at vi er flere i båten @Mr.Bee

Lite due diligence fra min side her. Men i krypto skjer ting så raskt at det er bedre å hive inn ett beløp om man finner noe spennende. Så kan man eventuelt hive inn mer midler om ting ser bra ut etter litt mer fin lesing :smiley:

Håper vi alle får nyte godt av denne !

Ser jeg må vente litt med kjøpet, ETH har endelig begynnt runnet jeg har ventet på i hele dag. Det var den søvnen da…

Hehe, nå er vi 7-8 stk i båten, så dette kan bli gøy :smiley:

fomo

1 Like

Er CMT en XRB-kandidat? :slight_smile:

Ja det kan det @Mr.Bee :grin: tenker det er bedre å dele nye spennende coins tidlig slik at alle har en mulighet for bra gevinst.

2 Likes

Nattens theme song levert av Tom Lehrer.

1 Like

Denne er forresten også interessant, med solid team og advisors:
https://www.bitclave.com/
(CAT)

Vel og merke foreløpig kun på hitbtc og bibox.

Edit:
Bekreftet på reddit at circ.supply er 550.000.000 noe som gir en MCAP på 170.500.000 (ved kurs 0,31). Total supply er 2.000.000.000