Kjørte meg et lite lodd selv i CMT - har troen på denne! Ser i roadmap at de skal ta i bruk CMT snart i appen, da tror jeg vi skal ei litta tur til månen
Ja vi får satse på det @Rath0r , håper bare jeg får omplassere litt mer midler før det eventuelt skjer
Ble et bingolotto lodd i CMT på meg og hehe
Hehe, skal si tekinvestorene var risikovillige idag! Bare å fylle på med mer informasjon om CMT om noen finner noe relevant.
Var vel et par som investerte i Wabi ico her. Gikk akkurat 20x
Sykt
Hiver meg på CMT jeg også… Spennende!
Da blei det CMT også da
Jeg klarer nok skvise inn en alt-coin til i portfolioen min så jeg kjøper litt CMT jeg også. Kursen kommer til å gå ned nå, beklager på forhånd.
CMT her og, virker lovande!
hehe,bare flott at vi er flere i båten @Mr.Bee
Lite due diligence fra min side her. Men i krypto skjer ting så raskt at det er bedre å hive inn ett beløp om man finner noe spennende. Så kan man eventuelt hive inn mer midler om ting ser bra ut etter litt mer fin lesing
Håper vi alle får nyte godt av denne !
Ser jeg må vente litt med kjøpet, ETH har endelig begynnt runnet jeg har ventet på i hele dag. Det var den søvnen da…
Hehe, nå er vi 7-8 stk i båten, så dette kan bli gøy
Er CMT en XRB-kandidat?
Ja det kan det @Mr.Bee tenker det er bedre å dele nye spennende coins tidlig slik at alle har en mulighet for bra gevinst.
Denne er forresten også interessant, med solid team og advisors:
https://www.bitclave.com/
(CAT)
Vel og merke foreløpig kun på hitbtc og bibox.
Edit:
Bekreftet på reddit at circ.supply er 550.000.000 noe som gir en MCAP på 170.500.000 (ved kurs 0,31). Total supply er 2.000.000.000