Da var jeg ogsÄ med pÄ CMT etter tips fra en annen insider Vurderer Ä selge RPX og PRL for Ä fÄ mer av CMT, hva tror dere?
Tenker samme tanken, venter egentlig bare pÄ at PRL skal nÄ 200 mill i mcap fÞrst
Hvor handler dere CMT?
Handler det pÄ Binance. Andre markeder her: https://coinmarketcap.com/currencies/cybermiles/#markets
PRL er jeg veldig usikker pÄ, kan jo bli top 10 coin av den?
Har noen her flyttet coins UT av Bittrex i det siste? Skal flytte over ETH til Binance. Men den har stĂ„tt som âAuthorizedâ pĂ„ pending withdrawals i snart to timer. SĂ„ en kar pĂ„ twitter som har hatt samme problemet bare han har ventet i 72 timer.
Jeg tok ut Litecoin i dag(bruker til overfĂžrsel), det tok under 15 min.
Men eth sliter vel med hĂžy transaksjonstid, og om bittrex har lav gas blir det lang tid fĂžr det er fremme.
SĂ„ lenge den stĂ„r under âPending withdrawalsâ sĂ„ er den ikke sendt i det hele tatt sĂ„ det har ikke noe Ă„ gjĂžr med Ether nettverket er jeg redd. Men takk for tipset ang LTC.
Vanskelig Ă„ si med PRL. Kommer uansett til Ă„ gevinst sikre underveis, tenkte Ă„ plassere det i CMT.
Hva fÄr deg til Ä tro at den skal sÄ hÞyt som top 10 @Ginzink ?
Da er Binance Äpen for registrering igjen, spÞrs hvor lenge dette er Äpen!
Ja, Flyttet ETH i gÄr. StÄr som completed men er ikke Ä finne pÄ verken min wallet eller pÄ blockchainen
Tok et par timer for meg. Eth ut av bittrex i gÄr
Jeg er sÄ usikker pÄ om jeg skal kaste meg pÄ CMT-bÞlgen. Hva tror dere?
Kanskje @biotec kan lage en egen trÄd med en del info, sÄ er det lettere Ä ta avgjÞrelsen
Hold ETH og BTC
Jeg tror smĂ„ altcoins vil dumpes til shit og âallâ krypto cash skal inn igjen i BTC og ETH.
Fikk inn eth pÄ Binance i 4 tiden idag tidlig. FÄr ikke hÄpe dette er en trend som fortsetter fra Bittrex. 4+ timer er i overkant langt tid for uttak.
er det bare jeg som smiler nÄr jeg ser at RIPPLE stuuuuuper dag etter dag?
Hahaha! Jeg sitter med noen ripple og river meg i hÄret
get out
PRL har over 200 mill i mcap