Den kan ta virkelig av nÄr produkt er ute og hvis de lander partneravtaler. Markedet mÄ vÊre rimelig heftig for Ä slippe reklame samtidig som man stÞtter sidene man liker. Men top 10 var gjerne litt optimistisk. Har uansett bare en liten pott.
Poster denne pÄ nytt, da alle som har lagt penger i PRL burde vÊre klar over dette
KjĂžpte litt mer CMT!
Samme her, fyller pÄ litt til
Hadde vÊrt kjekt med en egen trÄd til CMT nÄ som vi er sÄpass mange. Det er nok ikke usannsynlig det blir enda flere som hiver seg pÄ denne!
Det kommer 283 nye millioner tokens i starten av mars for CMT?
Ikke videre imponert over den âmystiskeâ supplyen som nettopp ble offentlig.
Hva hindrer 557 000 000 tokens Ă„ slippe ut?
Ja, da er lock-upen for alle private investorer som var med i pre-sale. Snakker da om mcap pÄ over 350 mill hvis prisen er 0,5
Mao GTFO of CMT?
Helt klart viktig at alle setter seg godt inn i hva de investerer i.
Ikke ta hva som stÄr coinmarkedcap.com nÄr det kommer til supply og mcap da dette har vist seg Ä ikke stemme i flere tilfeller.
Regner med at alle som tok seg ett lodd her har sett denne :
Noen som har Ledger Nano S hardware wallet? Evt vet hvor kan man kjĂžpe det? Eller noen som anbefaler andre wallets?
Plutselig bestemmer de seg for Ă„ kutte ut korea pĂ„ Ă„ regne verdi osvâŠ
Det blir opp til alle Ă„ vurdere, men jeg synes denne allerede kan virke litt dyr.
Men hva som er riktig pris er veeeldig vanskelig
SpĂžrsmĂ„let er hvor mye kursen stiger fĂžr lockupâen, vil tro det er fortsatt er muligheter for god fortjeneste. Dette har jo vĂŠrt kjent siden ICO, sĂ„ jeg hĂ„per (og til dels tror) at dette muligens er priset inn (?) i dagens MCAP?
EDIT: Misforstod
Holder pÄ loddet mitt jeg, med det teamet bÞr de vel ha klart Ä komme med litt gode nyheter innen nye tokens og mcap vil vÊre en fin sum Men dropper Ä handle ekstra.
Er nok ikke sikkert det er dumt, selve prosjektet ser bra ut etter Ă„ ha lest meg opp.
Ville bare gjÞre obs pÄ at denne allerede er priset som en top 100 coin.
KjÞpte en ubrukt pÄ finn. Slapp Ä vente + mva/toll. Om man kjÞper en brukt mÄ man huske Ä resette den.
Denne var litt interessant. Solid team med blant annet Charlie Shrem som advisor.
Problem:
Professional sport today has a high entry barrier - both for athletes as well as for small investors. Especially up-and-coming athletes at the outset of their professional careers face a lot of issues when it comes to funding their training and participation in events across the globe. The same goes for many sports clubs and other sports organizations which face severe financial and liquidity issues.
LĂžsning:
FOR ATHLETES
SportyFi will remove these barriers and consequently change financing in the sports industry by deploying a blockchain-based financing platform, serving athletes, clubs and other sports organizations, in raising the funds required to achieve athletic success.
FOR INVESTORS
SportyFi will enable a wider community to invest in sport, an industry worth USD 620 billion with constant growth. By disrupting the existing model for financing participants in sport, SportyFi will allow the sports community to raise funds globally and will open a new chapter in the sports industry.
Obs, dette kom allerede 6 desember hvis jeg ikke tar feil. Ser ogsÄ at dette stÄr pÄ roadmap skal komme i juni 2018. Men ser dette stÄr pÄ https://www.businesswire.com/news/home/20171208005280/en/5miles-Integrate-CyberMiles-Token-Online-Marketplace
Ser ikke ut til at hegnar.no heller har fÄtt med seg at koreanske exchanges har blitt fjernet fra coinmarketcap