Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Men det forklarer jo ikke prisutviklingen? Jeg skjÞnner ikke helt, er de fjernet fra hva som vises i avg. prices, men de er med i total mcap? (Den har ikke endret seg siden i gÄr).

Kan hende det er jeg som tenker helt feil her

Har fÄtt godkjent ID hos Coinbase, holder pÄ og skal overfÞre Euro fra SKBN, andre som har gjort dette fra SKBN?
Banken ligger jo i Estland, mens mottaker er i Storbritania, antar man fĂžrer opp adresse til Coinbase i UK da?

PÄ mandag tok de ut koreanske exchanges noe som gjort at mcap gikk ned, og videre ned pga av frykt. NÄr dette ble kjent sÄ gikk vi tilbake til normal oppgang.
Hva er det som har skjedd for noen timer siden? Vi er faktisk gÄtt ned til likt lave nivÄ som pÄ mandag?!

Jeg bruker Trezor. Veldig fornĂžyd med den. Trezor er vel Ă„ regne som hovedkonkurrenten til Ledger nano. www.trezor.io

1 Like

Ser ut som hegnar.no ble korrigert pÄ mandag ang dette. Litt rart det ikke nevnes i dages artikkel

Har ikke gjort dette selv, men sÄ vidt jeg har forstÄtt sÄ stemmer dette. Mottakers bank skal vÊre Estland og betalingsmottaker blir adressen i England

1 Like

Jeg gjorde en feil. PÄ Coinbase skrev jeg at jeg skulle betale inn 100 EUR, men reduserte det til 50 EUR som jeg sendte. HÄper ikke det lager noe krÞll.
NĂ„ er det bare Ă„ registrere GDAX :slight_smile:

Å registerere seg med fĂžrerkort hos gdax virker helt hĂ„plĂžst. Har prĂžvd 5 ganger nĂ„ uten hell. Noen som kanskje har et tips for Ă„ fĂ„ godkjent verifiseringen?

Slet med det jeg ogsÄ, men legg til en 2. Verifisering pÄ CB, sÄ funket det for meg.

1 Like

Jeg fÄr ikke til Ä registrere meg pÄ GDAX, er forsÄvidt inne, men de ber om pass, det gÄr greit, men sÄ skal jeg ta et bilde av meg selv, der stopper jeg
fÄr ikke kamera pÄ mobil til Ä funke der. Pass gÄr greit

La du inn pass ogsÄ pÄ coinbase, sÄ gikk gdax rett igjennom?

Hm, jeg husker ikke med 100% sikkerhet, men jeg mener jeg gjorde fĂžlgende:

1. Fikk verifisert kontoen med pass (4-5 mnd siden)
  2. PrÞvde gdax fÞrst for 1 mnd siden, slet veldig med verifisering, og mener Ä huske det dukket opp en eller annen melding om verifisering pÄ coinbase
  3. pÄ Coinbase dukket det opp noen valg jeg ikke finner frem til selv nÄr jeg logger inn Ä sjekke, men det stod hvertfall noe om verification. I tillegg stod det at jeg hadde 1 verifisering og at jeg kunne legge til en til, verifiserte da med pass igjen, om jeg ikke husker helt feil. Etter dette funket det Ä logge inn pÄ gdax.

Edit:
Fant linken: https://www.coinbase.com/verifications/documents

Passet er godkjent 2 ganger, og fĂžrerkort er godkjent 1 gang.

2 Likes

Fikk den endelig godkjent! Da blir det endelig litt trading :smiley:

Hiver meg pÄ lalaworld jeg ogsÄ @VargVemund spennende Ä bli med i ett par ICOer ogsÄ

1 Like

Ser frem til Ä legge dette minefeltet med motstandsnivÄer bak oss :stuck_out_tongue:

1 Like

Utrolig stygt chart - rent teknisk selvsagt. Ser jo HS-formasjoner overalt :sweat_smile:

Driver CoinMarketCap og fortsatt Ă„ tar ut exchanger fra utregningene sine!total mcap nede under 650 :money_with_wings: ka skjer?

Edit:

Nei gikk bare hardt for seg i natt, var nesten nede i 600 tror jeg.

Er bare masse fud. Ypperlig tidspunkt Ä kjÞpe pÄ.

Det samme skjedde i desember da sÞrkorea sa de skulle regulere exchanges. Det som skjer nÄ er de vil banne de exchangene som ikke er compliant med reguleringene, noe de stÞrste selvfÞlgelig har sÞrget for Ä vÊre.

1 Like