Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Ja ser ut til a vĂŠre fake news

1 Like

Æsj, rþd morgen!

Som dere nevnte over, dette gjelder nok bare de som ikke fĂžlger kravene. Nok en gang prĂžver media Ă„ skape overskrifter og panikk. Synes markedet holder seg veldig godt, til tross for dette.

Samtidig tror jeg vi mÄ forvente flere nyheter av denne typen fremover. Mer regulering etterhvert som krypto blir stÞrre.

2 Likes

Mange tror det men nei, markedet faller faktisk. Se pÄ verdien til ulike coins, de har endret seg.
BTC var veldig langt nede faktisk, men tror den har hentet seg noe inn igjen.

Han har jo misforstÄtt alt! Desentralisering er jo hjerte og lunger i crypto, ikke at land lager sin egen valuta sentralisert

2 Likes

Denne var hysterisk morsom :slight_smile:

Endelig noen som tar et oppgjĂžr med disse sĂ„kalte “ekspertene” pĂ„ youtube :smile:

2 Likes

Viste ikke at Doug Polk hadde kastet seg over krypto ogsÄ, kjenner han bare som en smart pokerspiller

Slike folk med hjerne som han er der hvor pengene er :grin:

:laughing: fadder jeg lo godt av denne videon

1 Like

#metoo - hysterisk morsom - og disse guttevalpene skal liksom fortelle om innvesteringsmuligheter. Jeg sÄ en annen video med dem hvor de snakket om Cardano i $10. Tror ikke de skjÞnner hvilken type mcap. Cardano da vil ha. Det som er mest synd er at de har sÄ mange subscribers og sÄ mange som har sett videoen deres. Nok mange som har gÄtt pÄ en smell i blant annet Ripple :wink:

1 Like

Tror dem bare hoppet pÄ toget som resten av flokken har gjort og kjÞpt det billigste av det billigste. Sett en annen video av dem, nÄr det gjelder bil ogsÄ. Rett og slett A JOKE. Her er det ekte youtuberTARDS, som prÞver Ä skape et navn for seg.

Men jeg har investert selv i billig greier, er det store summer absolutt ikke. Men kastet inn 2000kr inn pÄ Trx nÄr den var pÄ 0.03, vi fÄr se hva dette bringer. Har lest meg inn i det, sÄ det er et longshot prosjekt.

Men ETH for alle penga!!!

Det har jo vĂŠrt lurt Ă„ kjĂžpe billige coins siden de gĂ„r mye pĂ„ hype fordi mange n00bs tenker det er den neste BTC. Men min filosofi er Ă„ sette seg godt inn i caset og se pĂ„ bruksomrĂ„dene. Da slipper man pump’n’dumps i stĂžrre grad. SĂ„ lenge du har lest deg opp sĂ„ er det ingenting i veien for Ă„ kjĂžpe billig :+1:

1 Like

Helt enig @Nocturne

Ser vi starten pÄ en ny bullrun nÄ for alts allerede?

Hm, la meg i gÄr og alt var blodrÞdt og nÄ er alt grÞnt. Kan vÊre en dead-cat bounce eller slutten pÄ korreksjonen. Jeg hÄper jo pÄ det fÞrste men frykter det siste :slight_smile:

1 Like

For hĂ„pe det. Korreksjonen ble jo forverret relativt grunnlĂžst pĂ„ grunn av SĂžr Korea FUD. SĂ„ egentlig burde vi korrigere opp nĂ„. Men virker som “futtet” er ute av markedet, trenger en bra pump skal noe skje.
SÞr Korea sine bÞrser tror jeg Äpner 20 januar. Da har de fjernet mulighet for Ä handle anonymt. Regner kommer ny flow med penger da. SelvfÞlgelig nÄr Bittrex, Binance, bitfinex osv ogsÄ Äpner opp slusene igjen tror jeg vo fÄr i gang momentet igjen.
Bitcoin er jo ganske langt fra ATH so burde vÊre klart for ny pump etter en sÄ lang konsolidering.

1 Like

Begynner Ä bli grÞnt nedover Coinmarketcap nÄ. Snur det endelig?

Jepp, det kan se ut som globalmarketcap har sett bunnen og at den flater ut rundt 700 nÄ.

Kjedelig nÄr kryptoen man solgte seg utav igÄr, er gÄtt 100% idag :grin::grin::grin:

Edit; 150 :grinning::grinning::grinning:

4 Likes