Ser at global total mcap har Þkt jevnt i dag og bÄde bitcoin og altcoins peker i retningen bull. HÄper pÄ en god uke
Var det en dead cat bounce eller vil vi fÄ ny opptur nÄ? Synes det er mye rÞdt i dag
HÄpte det hadde snudd. Men var litt usikker etter som der var fÞr helgen. SÄ forhÄpentligvis er dette bare fordi det er helg, sÄ starter vi igjen imorgen!
Ser ut som $630-650B er et viktig nivÄ Ä vÊre obs pÄ, og vi ligger godt over dette nÄ rundt ca. $710B. Det skal sies at trenden er ganske parabolsk, og det er sikkert sundt med en lengre konsolidering.
Lengre konsolidering eller stĂžrre krakk? Let it all fall down. Hadde vĂŠrt gĂžy Ă„ handle under 500bn. igjen.
Handle nÄ fÞr vi passerer 1 trillion I morgen fÄr wall street bonusen sin
Jeg tenkte en uke eller to til med konsolidering. Men sÄ begynte ting Ä bevege seg Ä kanskje de da snudde allerede. Men ikke enda nei.
Tror det skal mye til Ä gÄ videre ned nÄ.
SĂžr Korea FUD ga oss jo egentlig bare en svak dipp.
BlĂždd litt de siste dagene, men jeg tror ikke moroa er over
Moroa er absolutt ikke over! Ser lett for meg en dobling av mcap ila. Äret. Men hÄper konsolideringen forts. litt til
Er det fare for at vi mÄ forberede oss for en Þrkenvandring fÞrste del av 2018?
Nei utfra TA virker det som at vi ilÞpet av en liten stund til er ferdig konsolidert og mÄ bryte ut. ForhÄpentligvis opp. Samtidig sÄ har jo binance begynte Äpne opp, bitfinex til rike kunder og sÞr Korea Äpner opp igjen om en uke eller slutten av denne mnd. Tenker volumet tar seg opp da og prisene endelig bryter opp.
Edit :
Som Freddy sa ovenfor. Konsolidering som er nÄ er bare positiv pÄ lengre sikt. Parabolske stigningen fra 7-20 k BTC var ikke holdbar. SÄ jeg blir mer bullish nÄ egentlig for 2018. Selvom jeg blir rasende over VRC/VRM gÄr ned!
Vet ikke om man kan bruke TA pĂ„ mcap chartet (lol), men det er en OHS pĂ„ gang ved brudd over 750. ForelĂžpig ser jeg bare lower highs i dagchartet men det er jo sĂžndagâŠ
Januarsalg
Alt av krypto gĂ„r stortsett samme veiâŠ
Kan bli spennende Ă„ se hvordan markedet reagerer pĂ„ eventuelle nye finansielle instrumenter i form av futures, ETFâer, etc.
Til helvete? Eller hvor lenge? Digger at det nÄ finnes en youtuber (Doug Polk) som kritiserer disse pubertale krypto-ekspertene med videoer som:
«Top coins to make you rich in 2018»
og «$1000 to 1 million in 2018».
Se den nyeste videoen og fÄ deg en god latter!
haha, mange spekulanter som hiver seg pĂ„ ved slike overskrifterâŠ