bare meg som ikke klarer Ä ta han seriÞst nÄr det henger et bilde av Sims 4 i bakgrunnen?
Tror ikke det er seriÞst ment fra hans side⊠han kÞdder i allefall mye i videoen
HÄper for all del at alle her har klart Ä holde seg langt unna Bitconnect, helt latterlig hvordan den ponzi schemen fortsetter.
Wow, synd for alle som allerede har mistet penger, men samtidig bra at ikke flere blir dratt med i dragsuget.
tror bare det er midlertidig, men holder med personlig far away BitConnectâŠ
Jeg ogsÄ, men er dessverre mange som kommer til Ä bli brent, og dermed skylde pÄ crypto. Dette har jo ikke noe med crypto Ä gjÞre.
Bitconnect er latterlig. Vet de blir etterforsket av myndigheter rundt forbi sÄ ja, ikke gi de et Þre!
NÄ som det aller meste i krypto er rÞdt - legger dere fra dere tankene og tar en pause, eller gjÞr dere enda mer research og bruker mer tid pÄ krypto ?
Jeg personlig bruker ubevisst noe mindre tid pÄ krypto i slike blodrÞde tider.
Lar det ligge i blodrĂžde tider selv.
NÄr ting gÄr opp bruker jeg alt for mye tid pÄ krypto og sitter oppe alt for lenge oppe for Ä gjÞre research.
NĂ„r ting er rĂždt blir sjekker jeg hvor mye av den urealiserte gevinsten som er barbert vekk, fĂžr jeg deretter legger det helt fra meg og tenker at âjaja, fĂ„r sjekke igjen om 2 mndâ. GĂ„r som oftest 2 dager sĂ„ er jeg i gang igjenâŠ
Det er jo nÄ man mÄ vÊre pÄ jakt etter en bra inngang.
edit: Men er jo ikke sÄ gÞy Ä sjekke kursen pÄ coins man uansett er long pÄ.
Etter at hackere avlytter e Ä smÄ dje⊠er anonymisert bÞr det vÊre i orden.
Jeg har ennÄ ikke forstÄtt at 100 vis av coin har livets rett blir Kansje klokere med tiden.
virker som en oppgÄende person, og forstÄr seg relativt greit pÄ blockchain.
Spm for dere som har eller har hatt Coinbase og brukt vault. NÄr jeg overfÞrte fra vault sÄ tar det syk lang tid fÞr det blir fÞrt over til eth wallet. Det stÄr 48 t Noen andre som har erfart det samme?
Det stemmer, og det er jo noe av poenget med vault.
OK. Til hÞyre i statusfeltet under pending approval sÄ stÄr det fortsatt ett timeglass ved siden av email adresse. Jeg har approved overfÞringen pÄ min email. Mens pÄ navnet mitt er en grÞnn Check avhukking. Er dette som normalt?
Mener du mÄ approve pÄ 2 stk eposter, har du gjort det?
Det ble sendt pÄ begge emailene. Jeg approved fÞrst pÄ min Gmail hvor det stÄr ett timeglass ved siden av nÄ og nÄr jeg gikk pÄ min Yahoo email og skulle approve der sÄ fikk jeg melding you have already performed this action.
Litt rart at det ikke er grĂžnn avhukking ved email adresse og at det kun er ett timeglass.