Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Husker det var noen som nevnte Cobinhood, noen som vil dele erfaringer? @VargVemund ? @Mr.Bee? Er det god likviditet pÄ platformen? Gjelder zero fees bare ved bruk av Cobinhood-coin? (elendig navn btw).

SÄ vidt jeg kan se sÄ er det zero fees pÄ alle trading par, sÄ fremt det er spot trading.

Pr dags dato lav likviditet pÄ platformen med ca 3 mill omsatt siste 24 timer, noe som sÄvidt gjÞr at de kommer pÄ top 100 (97. plass) lista til coinmarketcap.
XRB skal ogsÄ listes etterhvert noe som sikkert kan vÊre med pÄ Ä Þke volumet.
OBS! Veldig lavt volum pÄ FIAT par.

Jeg fÞlger litt med pÄ denne men holder meg unna til volumet er stÞrre.

1 Like

Har handlet ETH med EUR-wallet pÄ coinbase
 Fikk beskjed om at midlene er tilgjengelig i morgen. Tidligere har det tatt sekunder. Noen som vet Ärsak til dette? Andre med samme erfaring siste dagene?

Hva er poenget med coinen? Fungerer den som Kuoshares?

Ganske mye profitt i TRX barbert bort pÄ et par dager.
har 19k fra 0,014$, og 14k fra 0,17$, sÄ jeg har bÄde gjort noe kjempelurt, og noe kjempedumt :slight_smile:

Svir hardt, men jeg tror dette er midlertidig.
FĂžrst og fremst, virker det som om prisen blir manipulert av “hvaler”. I tillegg virker det som at hypen dĂžr litt ut, og for Ă„ virkelig sette fart pĂ„ ting, sĂ„ skjedde alt dette samtidig som CoinMarketCap kutta Korea ut av beregningene. Jeg tror vi har sett slutten pĂ„ salgsraset som kom etter dette nĂ„.

Helt ny i dette og har registrert meg pÄ coinbase. Har planer om Ä sette et lite belÞp pÄ ethereum via gdax. Har lest pÄ en del krypto trÄder her, men har et skikkelig newbie spÞrsmÄl jeg hÄper noen kan forklare. Hvorfor trenger jeg myetherwallet, og hvorfor kjÞpe en ledger nano s? Takk hvis noen pÄ en veldig enkel mÄte kan forklare funskjonen med det :hugs:

1 Like

Det er lurt Ä ha en egen wallet som stÞtter alle typer coins. En wallet pÄ en exchange (som GDAX) stÞtter ikke nÞdvendigvis dette, sÄ f.eks MEW er fin Ä ha nÄr du f.eks kjÞper coins pÄ ICOs og slikt.

Se pÄ det som din universal Ethereum wallet ,uavhengig av Exchanges.

1 Like

Du Ăžnsker ikke Ă„ ha store belĂžp stĂ„ende pĂ„ en kryptobĂžrs. Det er ikke trygt. Ledger Nano S er en sĂ„kalt “cold wallet”. Den er Offline og nĂžkkelen ligger i selve minnepennen. Slik sett er den unhackable.

1 Like

Har vel kanskje noe med det dette Ä gjÞre ogsÄ?

Dette har blitt rettet opp i, denne var konvetert av frivillige, den originale var i kinesisk. De nye whitepaper er et eller annet sted. Det har blitt skapt mye fud pÄ grunn av dette. Det er bare Ä se bort fra det.

her fÄr du svar pÄ en ting, etter mainnet er oppe og gÄr, sÄ vil disse HVALENE, ikke ha noe betydning.

Ja tenkte det var noe sÄnt. Det er ikke store belÞpet jeg skal sette inn. Tenkte la det ligge i 1.Är. Er det da litt tryggere og ha de i MEW enn bare pÄ gdax eller coinbase og eventuelt hvis det vokser kjÞpe en ledger nano s? Hvor oppbevarer folk flest? Takk for svar til alle :slightly_smiling_face:

Tror Kucoin Shares og Binance Coin har mange flere fordeler, sÄ tror ikke disse kan sammelingnes.
Cobinhood har ogsÄ hÞyere circulating supply og total supply enn begge disse.

Enste fordelen med coinen som jeg kan se er :

50% off margin trading loan interest can be availed when paid with COB tokens og at man hadde mulighet til Ă„ handle CyperMiles litt billigere.

LUXcoin: http://www.nasdaq.com/press-release/one-of-a-kind-blockchain-solutions-and-services-ecosystem-luxcore-kickstarts-the-new-year-with-20180114-00023

PÄstanden er at den kinesiske ogsÄ er et plagiat.

Nei, ingenting. Dette er i stor grad FUD. Markedet har vÊrt oppdatert pÄ dette i et par uker nÄ.

1 Like

Er FUD det nye fake news?

Er det noe som er negativt for coinen? FUD! Synes det blir vanskeligere og vanskeligere Ă„ skille mellom hva som er fakta og hva som blir avfeid som FUD.

1 Like

Viss du skal skille mellom fud og riktig nyheter. SÄ skal man fÞlge ukentlig rapport fra selskapene, eller hovedpersonene i selskapet du fÞlger, viss man driver og fÞlger pÄ reddit og youtube etc. SÄ er det umulig Ä skille, for det er konstant folk som poster noe, burde sjekke github ogsÄ, der fÄr du fulgt opp pÄ hva selskapet driver med, hvordan progressen er.

Takk for svar. SÄ pÄ KuCoin nÄr den stod i $4 og sÄ spratt den til $20 pÄ no time
 :roll_eyes:

1 Like

SÄ du mener man skal stole pÄ selskapene selv? Som scammer eller lyver ?:thinking:
Det kan vÊre greit Ä fÞlge med ellers pÄ nettet ogsÄ, for Ä sÄ undersÞke nÞyere selv dersom noe dukker opp.

Til en stÞrre grad enn publikum, sÄ sier jeg ja! Men man mÄ alltid evaluere det selskapet man investerer i. Alltid vÊre kritisk, analyser nÞye hvem disse folkene er, hva deres intensjoner er.
Men ja undersÞke, og finne troverdige individer som faktisk kommer med fakta, er ganske troverdige, men der skal ogsÄ man vÊre kritisk. SÄ har man ogsÄ disse sÄ kalte eksperter, som hÞres troverdige informanter.
Men selv analyse, er det beste for en Ă„ finne ut om en er scammer, lyver eller faktisk ett troverdig selskap.