Jaja, det var moro sÄ lenge det varte
Samme skjedde i gÄr, rundt 9.30 sÄ sank alt coins ned sporadisk med btc, samme skjedde i dag. SÄ gikk alt spordisk igjen opp med btc rundt klokken 1400. 2 dager pÄ rad nÄ, sÄ har vi hatt gaske lave priser pÄ coinsa.
Noen som kan ha en forklaring pÄ dette?
NivÄet gir fullstendig mening, det er en 61,8 retracement fra den tidligere store impulse-leggen. NivÄet ligger pÄ 10,9.
Neste nivÄ er 78,6 som ligger pÄ 8500.
Ah, fibonacci ja, OK. Hva med den lille konsolideringsleggen mellom 0.618 og 0.786 ? Av candle spikene ser en at den har snudd pÄ nivÄet ditt to ganger fÞr ogsÄ.
her skjĂžnner jeg ikke hva du mener
Snur det nÄ?
Sitter til skipet synker. Tuut tut! Fordel Ä sitte med mesteparten i coins man har fundamental tro pÄ.
NĂ„ vil myndighetene ha mer kontroll og markedet vil nok korrigere kraftig?
Bang on bounce pÄ 61,8, vi fÄr se om nivÄet holder videre.
Crypto investor er en av de mer nĂžkterne youtuberne i krypto. Har gode refleksjoner og en grei hit-rate. Han omtaler bl.a. BTC som en boble men mener likevel den skal opp (i likhet med bl.a meg )
Vet ikke helt. Du introduserte meg for tre karer i en garasje som virket relativt stÞdige. Tror heller jeg fÞlger deres rÄd
Haha, digger den videoenâŠ!
âDude, it went like, up, then down, then straight back up again!â
Hehe ja og hvordan de spĂ„r prisen pĂ„ produkter de ikke en gang vet hva gjĂžr. Utrolig at folk hĂžrer pĂ„ âanbefalingeneâ til slike.
Er det nĂ„ man skal finne coins man har tro pĂ„ og gĂ„ all in? Syns det er vanskelig Ă„ finne den âretteâ coinen, da det er sĂ„ veldig mange. (Helt fersk og startet i november 2017)
Eller setter folk penger pÄ ranfom coins og gambler?
Jeg fÄr vel bruke enda mere tid og lese enda mere, sikkert rett lÞsning
Kan anbefale Ă„ lese whitepaper til Komodo.
Komodo virker bra, ligger pÄ blant annet Bittrex.
Live fra Krypto-land
Fett! Digger fantasy
NĂ„ gir hele din interesse for krypto mening
(Sorry, kunne ikke la vĂŠreâŠ)
Takk for tips, skal sjekke ut det